Gå til innhold

Eg er sint.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ein eks-kompis av meg skaffet seg ein rottweiler hann etter å ha hilst på min og min samboers rottweiler - gav den samme navnet som vår hadde også forresten. Han hadde aldri hatt hund før og visste ikkje hva han bega seg ut på. :klaske: En liten stund etter møtte han ei dame og ho skaffet seg også en rottweiler hanne. Etter ei stund - ingen av hundene var voksne engang - ble begge avlivd. Den eine blei avlivd fordi den holdt fast i jakken til et barn under lek (den beit ikkje ungen, bare holdt fast i jakke ermet) - då var den farlig og de turte ikkje ha den i hus. Den andre ble avlivd i samme slengen fordi den hadde vokterinstinkt. Eg fikk seriøst lyst til å ta den eine og denge den andre med :frustrert: Snakk om å sjekke opp i rasen før man skaffer seg ein hund.. No har de skaffet seg enda ein rottweiler hanne (snakk om å lære fra tidligere erfaringer altså) :murvegg: . Den er stor, fin og snill. Dama er blitt gravid og eg lurer på kor lang tid det går før denne rottweileren er borte vekk også. Grrrrr... :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ein eks-kompis av meg skaffet seg ein rottweiler hann etter å ha hilst på min og min samboers rottweiler - gav den samme navnet som vår hadde også forresten. Han hadde aldri hatt hund før og visste ikkje hva han bega seg ut på. :klaske: En liten stund etter møtte han ei dame og ho skaffet seg også en rottweiler hanne. Etter ei stund - ingen av hundene var voksne engang - ble begge avlivd. Den eine blei avlivd fordi den holdt fast i jakken til et barn under lek (den beit ikkje ungen, bare holdt fast i jakke ermet) - då var den farlig og de turte ikkje ha den i hus. Den andre ble avlivd i samme slengen fordi den hadde vokterinstinkt. Eg fikk seriøst lyst til å ta den eine og denge den andre med :frustrert: Snakk om å sjekke opp i rasen før man skaffer seg ein hund.. No har de skaffet seg enda ein rottweiler hanne (snakk om å lære fra tidligere erfaringer altså) :murvegg: . Den er stor, fin og snill. Dama er blitt gravid og eg lurer på kor lang tid det går før denne rottweileren er borte vekk også. Grrrrr... :kjempesinna:

Uff, det er så trist når folk skaffer seg dyr fordi "de er jo så søte" og lignende uten å virkelig tenke over ansvaret som følger med...

:tristbla:

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å lese om slike ting, for jeg blir så sinnsykt forb... av å høre om slike idiotfolk!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Driter de penger?

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Herregud. Enkelte skulle bare ikke fått lov til å ha dyr. Av og til tenker jeg at folk burde vurderes hvorvidt de var egnet som hundeeiere før de i det hele tatt fikk lov å skaffe hund, omtrent som ved adopsjon.

AnonymBruker
Skrevet

Driter de penger?

De bor i kjelleren til foreldrene hans, gratis. Begge har jobber og fin bil. Han vant nylig noen millioner i lotto også. Så ja, de gjør det.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Huff og huff,veldig godt eksempel på folk som aldri skulle hatt dyr :tristbla:

• Liker 2
Skrevet

Enig med dere andre her. Men en annen ting, hvorfor er ikke oppdrettere mer selektive på hvem de selger til?!? *Ønskedrøm*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med dere andre her. Men en annen ting, hvorfor er ikke oppdrettere mer selektive på hvem de selger til?!? *Ønskedrøm*

Tror ikkje de har fått noen av hundene fra skikkelig oppdretter, men heller slike som parrer bikkja si for første eller andre gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...