Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg som ikke liker det? HATER at chatteloggen blir lagra.. Og jeg må drive å slette.. Noen som vet om det går an å endre slik at jeg ikke har det nye meldingssystemet noe mere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har ikke fått det jeg, tydeligvis.

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Gjest Lacus
Skrevet

Enig i at det er veldig plagsomt! Aner ikke om det er mulig å gjøre noe med det.

Skrevet

Jeg har sjekka det som kan sjekkes og finner ikke noe om det går an å endre det :-( Husker det sto når jeg gikk innpå typen sin fb at jeg kunne invitere han til å bruke det da, men jeg fikk ikke no invitasjon, jeg bare fikk det :( Det er nesten så ille at jeg vurderer å bare lage ny facebook :(

AnonymBruker
Skrevet

*forvirra*

Hva mener du med at samtaler blir lagret? Hvor kan man slette de da?

Skrevet

Tipper de driver å faser det inn. Venninne av meg fikk det for et par uker siden, jeg fikk det her om dagen (uten invitasjon).

Liker det ikke jeg heller. Nå er alle chatmeldinger og inbox meldinger blanda i et stor smørje uten system. Men blir vel vant til det og.

Gjest Applestore
Skrevet

Har heller ikke fått det enda. Håper det tar tid eller at de glemmer meg!

Skrevet

Du kan faktisk slette meldinger - når du går inn i "meldingstråden" er det noe som heter "Actions" - og du kan velge "delete messages", og da kan man slette flere.

Er nok litt jobb dersom man snakker mye på chat, men man har mulighet for å "delete all" :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes nesten det verste er at innboksmeldiger havner i chattevinudet også...:/

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt det slik i flere uker jeg. Men er enig i at det er irriterende, men nå unngår jeg å bruke facebook-chatten så det er levelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes nesten det verste er at innboksmeldiger havner i chattevinudet også...:/

Havner det bare der? Jeg har fortsatt det gamle systemet, og har oppdaget at meldinger jeg har sendt til folk med det nye opplegget ikke har kommet frem.

Skrevet

Det virker nesten de bare har fjerna det som tidligere var brev, og at det nå er samme greie? Vet ikke jeg, har irritert meg grønn over det i en god måned nå.

AnonymBruker
Skrevet

Sååå, ting man har snakket om for mange måneder eller år siden er lagret?...

AnonymBruker
Skrevet

Det virker nesten de bare har fjerna det som tidligere var brev, og at det nå er samme greie? Vet ikke jeg, har irritert meg grønn over det i en god måned nå.

Hm, hva hvis man aldri er online på chatten, får man ikke meldinger lenger da? Det kan forklare hvorfor meldinger jeg har sendt til en venninne den siste tiden aldri har blit besvart. Hun er aldri på chat. Men før kunne jeg jo sende meldinger til innboksen hennes.

Er jeg alene om å synes at endringer som gjøres på facebokk så godt som aldri er til det bedre? :sjenert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gammel chattehistorikk ser ikke ut til å ha blitt lagret, men det man chatter om fra nå av (fra da man får nytt meldingssystem) lagres. Alle innboksmeldinger er fortsatt i innboksen, men innboksen har på en måte blitt til en lang tråd, av all kommunikasjon via melding og chatt fordelt på personer.

Så alt Per og Kari har skrevet blir lagret i EN lang tråd, blanding av chat og meldinger.

Så det som egentlig skjer er at både meldinger og chatt havner både i chatvinduet OG i innboksen :P

AnonymBruker
Skrevet

Gammel chattehistorikk ser ikke ut til å ha blitt lagret, men det man chatter om fra nå av (fra da man får nytt meldingssystem) lagres. Alle innboksmeldinger er fortsatt i innboksen, men innboksen har på en måte blitt til en lang tråd, av all kommunikasjon via melding og chatt fordelt på personer.

Så alt Per og Kari har skrevet blir lagret i EN lang tråd, blanding av chat og meldinger.

Så det som egentlig skjer er at både meldinger og chatt havner både i chatvinduet OG i innboksen :P

Det høres veldig rotete ut. Kan forsåvidt være greit å ha chattehistorikken, men da bør det være på et eget sted. Kan man se forskjell på om man får en chattemelding eller et brev?

AnonymBruker
Skrevet

Joda, gammel chattehistorikk er der. Jeg åpna tilfeldigvis en jeg ikke har chatta med på lenge, og fikk logg fra august! i fjor. Talentløst system.

Skrevet

Irriterte meg også en smule. Fikk opp det jeg har skrevet til andre personer for tusen år siden. Flaut.

Skrevet

Jeg har blitt vant til det og syns egentlig ikke det er så ille. Det er jo en vanesak, som alle forandringene de gjør med FB er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...