jente76 Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 Er det noen som vet hvilken shampo som er bra? som man ikke mister mye hår av. :-? :-?
starie Skrevet 9. november 2003 #2 Skrevet 9. november 2003 Har du tørt, fett eller slitt hår? Har du farget eller stripet håret? Jeg har nyfarget hår og bruker fargeshampoen til Sebastian. Er kjempefornøyd med den.
Gjest Zalomine Skrevet 9. november 2003 #3 Skrevet 9. november 2003 Jeg har LITT tørt hår, ikke noe annet med det, aldri farga, stripa, eller noe slikt, og bruker (fy, skamme meg, som å banne i kirka dette) helt vanlige, rimelige butikkshampoer. Visst mister jeg litt hår, men neppe pga shampoen. Vanlige mennesker mister hår nemlig, ikke til å unngå det...
Gjest Virvel Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 Jeg har langt lyst hår med litt fall. Litt tørt og ganske slitt, og har blitt veldig tørr i hodebunnen etter å ha brukt litt feil shampo en periode. Nå bruker jeg SP (Wellas frisørserie) Hydro Shampoo (1.1) og Repair Cream 30 seconds (2.2). Veldig fornøyd med begge deler. Hodebunnen min klør ikke mer, og håret ligger mye glattere og floker seg ikke fullt så mye som før.
jente76 Skrevet 10. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2003 Har du tørt, fett eller slitt hår? Har du farget eller stripet håret? Jeg har nyfarget hår og bruker fargeshampoen til Sebastian. Er kjempefornøyd med den. Jeg har normalt hår, som ble bleket for halvt år siden. ok, hvor får man kjøpt shampoen til sebastian?
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 Sebastian får du kjøpt hos frisører som fører merket. Produktene ligger prismessig i samme sjikt som Redken, men i mine øyne er Sebastian milevis foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå