Gå til innhold

Det er litt sårt når nettdaten bare blir borte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen opplevd at noen de har pratet en stund med på nettet, utvekslet telefonnummer med - sendt masse sms med, pratet i telefonen med - plutselig bare har kuttet ut? Vi skulle møtes om ikke så lenge, men det blir ikke noe av når han har kuttet helt ut.

Og jeg kan ikke være sint - for han skylder meg ikke noe.

Og jeg kan ikke være skuffet - for han lovet meg aldri noe.

Men det er litt sårt likevel.

Hvilken følelse kan man ha når sånt skjer egentlig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare for å svare på det siste spørsmålet ditt; Den følelsen du har nå. Jævlig frustrerende er det, ja...

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

skikkelig uggen følelse men det gjelder som i resten av livet; ta tiden til hjelp til å komme seg over det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har jeg opplevd, og det er faktisk sårt, i mangel på et annet ord. For hva skal en ellers føle? Jeg følte at jeg ikke hadde rett til å kalle det noe spesielt, det jeg følte, men såret og småtrist var jeg jo.

Gjest Fikira
Skrevet

Selvfølgelig har du lov til å være sint og skuffet.

Jeg hadde hvertfall vært det om det var slik at dere var på vei inn i noe mer.

Nett eller ikke...

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Been there done that.. hvem var denne fyren da? Skulle ikke forundre meg om det var han samme...

AnonymBruker
Skrevet

Opplevd akkurat det samme :( Etter det kutta jeg ut sukker, hehe :P

Skrevet

Opplevd det selv. Men da har vel peronsnen mistet interessen eller møtt noen andre. Ikke så mye å tenke på om man bare har sendt meldinger via et nettdatingsted.

Skrevet

Opplevd det selv. Men da har vel peronsnen mistet interessen eller møtt noen andre. Ikke så mye å tenke på om man bare har sendt meldinger via et nettdatingsted.

Om man har kommet til et nivå hvor man ringer og sender meldinger til hverandre bør man utvise litt normal høflighet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på begge sider i så måte, og når det var han som forsvant så var det irriterende, sårt, skuffende, og you name it. Forbante vedkommende i øst og vest fordi han kunne i det minste sagt fra osv osv.

Men så når jeg pratet med et par forskjellige så fant jeg DRØMMEMANNEN med store bokstaver og masse utropstegn og hjerter rundt ++++. Da var det jeg som var den som bare ikke tok kontakt mer. Skylappene kom fram med det samme for min del, og alle andre var glemt med et tastetrykk.

Nå er vi gift og har 2 barn og har til og med perioder hvor vi er fjortisforelsket fremdeles etter 4 år :wink:

Det jeg vil si er at det er godt mulig at det har skjedd her for hans del, men slapp av, det dukker opp noen til slutt. :)

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

så lenge en kun har snakket på telefon, sms, msn og lignende og ikke truffet personen irl er det mange som gir blaffen i å utvise normal høflighet.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det burde være normal folkeskikk å si ifra til de man har holdt lengre kontakt med og blitt bedre kjent med før IRL møte.

Da jeg plutselig ut av det blå møtte min kjæreste, så sendte jeg en melding til de jeg hadde hatt lengre kontakt med, men ikke ennå hadde møtt og forklarte situasjonen.

• Liker 1
Gjest Jalle
Skrevet

Har noen opplevd at noen de har pratet en stund med på nettet, utvekslet telefonnummer med - sendt masse sms med, pratet i telefonen med - plutselig bare har kuttet ut? Vi skulle møtes om ikke så lenge, men det blir ikke noe av når han har kuttet helt ut.

Og jeg kan ikke være sint - for han skylder meg ikke noe.

Og jeg kan ikke være skuffet - for han lovet meg aldri noe.

Men det er litt sårt likevel.

Hvilken følelse kan man ha når sånt skjer egentlig?

Jeg har det også litt sånn med min nettdate. Først snakket vi masse sammen på msn og hadde masse planer om å møtes samt finne på noe sammen. Vi snakket om litt erfaringer og hvordan vi har det osv, hun er litt eldre enn meg men ikke mye. Hun virker veldig klok og som en god menneskekjenner en man lytter til og finner interessant. En kveld virket hun veldig sint på meg, så jeg ble litt mer tilbakeholden med å ta kontakt etter det. Det skal sies at hun har vært gjennom et vanskelig brudd, og er nok blitt litt kynisk av det og klarer ikke helt stole på andre menn hvilket er forståelig.

Sist vi snakket virket hun veldig mye mer gira på og bli bedre kjent, og mye mer positiv. Jeg undrer meg på hvorfor?

Den tanken som har slått meg er at hun kanskje prøver å "utnytte" meg, altså bruke meg som en rebound for å komme over bruddet. Egentlig hadde jeg tenkt på henne som en seriøs forholdsjente noe hun også har gitt uttrykk for, men denne plutselig forandringen gjør at jeg mistenker at her kan jeg bli brukt som rebound.

Jeg har blitt brukt som rebound en gang før og det var ikke så hyggelig, så jeg må si jeg har blitt litt skeptisk. Dette må jeg finne mer ut av :)

Gjest Meeda
Skrevet

Jeg har det også litt sånn med min nettdate. Først snakket vi masse sammen på msn og hadde masse planer om å møtes samt finne på noe sammen. Vi snakket om litt erfaringer og hvordan vi har det osv, hun er litt eldre enn meg men ikke mye. Hun virker veldig klok og som en god menneskekjenner en man lytter til og finner interessant. En kveld virket hun veldig sint på meg, så jeg ble litt mer tilbakeholden med å ta kontakt etter det. Det skal sies at hun har vært gjennom et vanskelig brudd, og er nok blitt litt kynisk av det og klarer ikke helt stole på andre menn hvilket er forståelig.

Sist vi snakket virket hun veldig mye mer gira på og bli bedre kjent, og mye mer positiv. Jeg undrer meg på hvorfor?

Den tanken som har slått meg er at hun kanskje prøver å "utnytte" meg, altså bruke meg som en rebound for å komme over bruddet. Egentlig hadde jeg tenkt på henne som en seriøs forholdsjente noe hun også har gitt uttrykk for, men denne plutselig forandringen gjør at jeg mistenker at her kan jeg bli brukt som rebound.

Jeg har blitt brukt som rebound en gang før og det var ikke så hyggelig, så jeg må si jeg har blitt litt skeptisk. Dette må jeg finne mer ut av :)

Haha. LOL! :skratte:

Skrevet

Ja, det har jeg opplevd mange ganger! Veldig frustrerende når man går fra å ha masse kontakt til å ikke få svar på telefon eller melding. Uten at det er mulig å forstå hva som har skjedd. Selv om man ikke har møttes er det jo et annet menneske man snakker med, ikke en følelseskald vegg.

Har som oftest opplevd det etter en første date, men også på samme måte som deg, og syns det er veldig respektløst. Selv om man ikke kjenner hverandre syns jeg man kan ha respekt nok for andre mennesker til at man sier "det funker ikke for meg", "du er ikke min type" eller hva som helst, egentlig, annet enn total ignorering og stillhet. Man bruker jo tross alt mye tid og energi på dette

Man blir jo helt overbevist over at man gjør noe innmari galt, eller at det er noe galt med en når folk behandler en sånn. Ville egentlig heller ha fått "du er en dust" slengt i trynet enn den stillheten og ignoreringen når man prøver å få kontakt eller et svar på hva som har skjedd.

Skjønner deg veldig godt! Er bare å ikke gi opp. Jeg fant den rette nettdaten til slutt!!

Gjest Jalle
Skrevet (endret)

Haha. LOL! :skratte:

Ditched? :)

Endret av Jalle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...