Gå til innhold

Hvor kjøpe billige(!) og bra eyelinere på nett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det fungerte plutselig ikke å handle i fra NYX, så da spør jeg dere om et alternativ.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med de vannfaste tysjlinerene til e.l.f.! :)

Skrevet

Har du prøvd å handle NYX fra http://www.cherryculture.com/ ?

Er det god kvalitet på makepu`en på den siden? Det var utrolig mye billig under "salget" der ser jeg. Øyenskyggen foreksempel??

Til ts, har du prøvd ID sine eyelinere? De synes jeg er kjempegode, holder hele dagen uten å "smusse". Kan kjøpes billig på Feelunique.com :)

AnonymBruker
Skrevet
Denne ser kanskje ikke så billig ut, men den er VELDIG drøy i bruk og holder igjennom hele dagen. Man kan sikkert finne den billigere andre steder også. Zero er forresten sort :)
Gjest _Hufsa_
Skrevet

Denne ser kanskje ikke så billig ut, men den er VELDIG drøy i bruk og holder igjennom hele dagen. Man kan sikkert finne den billigere andre steder også. Zero er forresten sort :)

Jeg er helt enig i at denne er super og overlegen egentlig alle andre eyeliner i blyantform jeg har prøvd. Men at den er drøy i bruk er jeg IKKE enig i. Har aldri hatt en eyeliner som brukes opp så fort og må spisses så ofte som denne. Til tross for det kjøper jeg heller denne om igjen og om igjen enn en annen middelmådig som varer lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...