Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal utenlands for første gang på ganske mange år og eg trenger tips til hva eg bør ha med i bagasjen av ting og tang (solkrem, etc).

Skal til Tyrkia forresten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bankkort Pass - utløpsdato? Mobillader og Mobil Smykker Sminke medisin Snus Røyk Tannbørste og tannkrem

Fuktighetskrem

Barberhøvel og skum

Veske

Nøkler

Pastiller

Det er en liten pakkeliste jeg selv har skrevet :)

Skrevet

imodium comp

idoform

allergitabletter om du har slike plager,sesongen der kan være annerledes enn her i Norge

sminkefjerner

jeg har med meg et lite sett med tråd,nål,saks og knapper.Om noe skulle trenge å repareres eller sy inn en knapp

Gjest NozMonster
Skrevet

Det jeg oftest glemmer er det viktigste! ( skulle på skoleball husker jeg, og skulle pakke med meg alt fordi jeg ikke skulle hjem før ballet, og glemte å ta med meg kjolen :sjenert: )

så husk PASSET! :tongue:

ellers så er det jo lurt å ta med en bok eller tre, og musikk!

flyturen og dagene på stranden kan bli litt kjedelig ellers :)

makrell i tomat, knekkebrød og brunost :ler:

(neejda, bare litt for typisk nordmenn)

Fotoapparat! :foto:

Solbriller! :skya:

Kondomer! :gravid: ----> :babyjente::babysmokk::babygutt: ( :ler:

du sier du ikke har vært utenlands på noen år, så da har du kanskje ikke flydd på lenge heller, så husk de sære reglene for håndbagasjen! :regler: ...jeg forsåv meg en gang jeg skulle fly, og tenkte ikke på de reglene, så jeg tok en del av toalettsakene i håndbagasjen, og ble fratatt det :rasende: (verdier for et par tusen kroner)

Goooooooood tuuuur :buss::tog:

Skrevet

Du får kjøpt ting der også, så ta det med ro. Finner du ut at du har glemt noe så får du tak i det, der :)

Imodium og idoform er nok greit å ha med seg, så slipper du å måtte bruke tid til å finne og kjøpe tilsvarende hvis du skulle ha bruk for dem ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, mer?

Hvilken solfaktor bør eg ta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...