AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Skal utenlands for første gang på ganske mange år og eg trenger tips til hva eg bør ha med i bagasjen av ting og tang (solkrem, etc). Skal til Tyrkia forresten..
Ibanez Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Bankkort Pass - utløpsdato? Mobillader og Mobil Smykker Sminke medisin Snus Røyk Tannbørste og tannkrem Fuktighetskrem Barberhøvel og skum Veske Nøkler Pastiller Det er en liten pakkeliste jeg selv har skrevet
Sugerøret Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 imodium comp idoform allergitabletter om du har slike plager,sesongen der kan være annerledes enn her i Norge sminkefjerner jeg har med meg et lite sett med tråd,nål,saks og knapper.Om noe skulle trenge å repareres eller sy inn en knapp
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 Det jeg oftest glemmer er det viktigste! ( skulle på skoleball husker jeg, og skulle pakke med meg alt fordi jeg ikke skulle hjem før ballet, og glemte å ta med meg kjolen ) så husk PASSET! ellers så er det jo lurt å ta med en bok eller tre, og musikk! flyturen og dagene på stranden kan bli litt kjedelig ellers makrell i tomat, knekkebrød og brunost (neejda, bare litt for typisk nordmenn) Fotoapparat! Solbriller! Kondomer! ----> ( du sier du ikke har vært utenlands på noen år, så da har du kanskje ikke flydd på lenge heller, så husk de sære reglene for håndbagasjen! ...jeg forsåv meg en gang jeg skulle fly, og tenkte ikke på de reglene, så jeg tok en del av toalettsakene i håndbagasjen, og ble fratatt det (verdier for et par tusen kroner) Goooooooood tuuuur
Inx Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Du får kjøpt ting der også, så ta det med ro. Finner du ut at du har glemt noe så får du tak i det, der Imodium og idoform er nok greit å ha med seg, så slipper du å måtte bruke tid til å finne og kjøpe tilsvarende hvis du skulle ha bruk for dem
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #6 Skrevet 20. mai 2011 Takk for svar, mer? Hvilken solfaktor bør eg ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå