Kråkesaks Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg vurderer å overta stedatteren min sin xperia mini pro. Er den bra? Noen grunn til å ikke overta den?
sebastianen Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 (endret) Jeg har en sånn . Veldig kjekt med tastatur, så en slipper all knotinga med t9 . Bra skjerm , okei kamera . idet hele tatt . tror ikke jeg ville hatt noe imot det . Endret 18. mai 2011 av sebastianen
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Her er en tråd hvor denne mobiltelefonen diskuteres. Jeg har den selv, og er sånn passe fornøyd. I ettertid skulle jeg ønske at jeg heller hadde valgt en kraftigere modell som kan kjøre tyngre apps, og jeg føler ofte at den sammenlignet med mange andre smarttelefoner føles som en leke. Ikke i byggekvalitet nødvendigvis, for den har holdt seg godt. Men hvis disse tingenene er ting som ikke er viktig for deg, så kjør på. Jeg har ikke hatt noen problemer med min, den er lett å bruke og den gjør det den skal.
Spatula Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har bare hatt problemner med min. Dårlig batterilevetid, skjerm som henger seg, meldinger som får rare symboler i stedet for tekst, ringelyd som bare fungerer når den selv vil, telefonen slår seg av når den føler for det, man hører ikke hva personen i andre enden sier, men den andre personen hører deg. osv osv. Jeg vil ikke anbefale den, vet det er flere som har hatt samme problemer. Hvis datteren din ikke har hatt noen spesielle problemer så er det jo ingen sak, jeg syns imidlertid den var vanskelig å lære seg og hadde et litt tungvint system. Det eneste som er bra er tastaturet, mener jeg
Kråkesaks Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mai 2011 Den eneste grunnen stedatteren min oppgir for at hun ikke liker den er at den ikke er en iphone, altså det skal ikke være noe galt med den så vidt jeg vet.
sebastianen Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Den eneste grunnen stedatteren min oppgir for at hun ikke liker den er at den ikke er en iphone, altså det skal ikke være noe galt med den så vidt jeg vet. stakkars xperiaen, den kan vel ikke noe for at den ikke er en iphone.(det skal den igrunn være glad for ) 2
Kråkesaks Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2011 Her er en tråd hvor denne mobiltelefonen diskuteres. Jeg har den selv, og er sånn passe fornøyd. I ettertid skulle jeg ønske at jeg heller hadde valgt en kraftigere modell som kan kjøre tyngre apps, og jeg føler ofte at den sammenlignet med mange andre smarttelefoner føles som en leke. Ikke i byggekvalitet nødvendigvis, for den har holdt seg godt. Men hvis disse tingenene er ting som ikke er viktig for deg, så kjør på. Jeg har ikke hatt noen problemer med min, den er lett å bruke og den gjør det den skal. Takk for link. Jeg trenger ikke noe store tunge apps. Jeg vet knapt hva en app er. stakkars xperiaen, den kan vel ikke noe for at den ikke er en iphone.(det skal den igrunn være glad for ) Nei, ikke sant? Kan det kalles mobbing?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå