Gjest Gastro Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 I søken på svar etter det som skjedde natt til 17.mai kom jeg over denne siden hvor jeg ser dere har hatt en del om emnet. Var ute på byen mandag med en del venninner. Det endte med nachspiel hos hun ene. Jeg var tilslutt den siste som var igjen og vi ble sittende på terrassen hennes og ta en røyk. Plutselig lener hun seg over stolen og kysser meg. Først ble jeg helt handlingslammet men så lot jeg meg rive med. Vi endte opp i sengen hennes hvor hender gikk overalt. Plutselig var alle klær av og hun slikka meg både her og der. Jeg har aldri opplevd noe så pirrende. Morgen kvisten gikk med på kos kos og mer kos. Vi er begge i begynnelsen av tyve årene. Og hundre prosent hetero. Vi har pratet sammen mye i ettertid og begge er enige om at det var en fantastisk opplevelse men at det blir med den ene gangen. Syns det var spennende og vil utforske mer. Er jeg helt unormal? Vil aldri bli sammen med en jente.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Du er nok ikke unormal nei. Det er fullt mulig å tenne litt på jenter, eller være nysgjerrig på jentekos, samtidig som at man kun forelsker seg i og vil være kjæreste med gutter. Jeg kunne nok aldri forelsket meg i en jente, det skjer bare ikke. Jenter er venninner, punktum. Men jeg har likevel hatt jentesex med en av venninnene mine. Det skjedde vel mest pga alkohol og nysgjerrighet. En helt OK opplevelse, men ikke en fantasi jeg har hatt, og heller ikke noe jeg bare må oppleve igjen. Men bare en gøyal opplevelse, så er det prøvd liksom - Jente tyveårene
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Neida. Du er ikke unormal i det hele tatt. Det er helt normalt å være lesbisk i disse dager. Ikke la mannssvina få ødelegge deg!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Du er langt fra unormal. Det er faktisk veldig mange jenter som eksperimenter med jentesex nå om dagen. Det er vel nysgjerrigheten og friheten som løper løpsk
spinnwild Skrevet 19. mai 2011 #5 Skrevet 19. mai 2011 Normal: Ja. 100% heterofil: Nei, men hvem er det? Litt eksperimentering er jo bare gøy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå