AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 på fredag skal jeg ta piercing i naveln, og gud som jeg gruer meg. Er så redd for sprøyter og stikkende saker, og har allerede begynt å få angst. Noen som har litt erfaringer om det, og gjør det vondt å ta det? har litt fett og løs mage rundt navelen sånn til info.
Gjest Fikira Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Om du er så redd for det, så MÅ du ikke ta det vet du. Og nei, gjør ikke noe vondt, ikke verre enn å få en blodprøve sprøyte i armen. Bittelitt ubehag, men går fort over.
DysterPytten Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 MIN erfaring er at de er flinke til å roe deg ned, og for min del var det overhodet ikke vondt. Det eneste som svei litt var da de tredde i smykket, men stikket er veldi fort overstått.
Næjøss Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Det gjør selfølgelig litt vondt. Det gjelder alle piercinger og tattoveringer. Men det er ikke uutholdelig. Et lite stikk, og så er man litt øm og sår i noen dager. Bare husk på å rense godt og riktig. Og ikke pirke på den. Og om du absolutt må leke/pirke på den, så vask hendene dine godt først. Prøv også å være litt forsitig når du sitter hvis du har litt ekstra på magen. Det kan være litt vondt hvis den kommer i klem om du skjønner hva jeg mener Ingen ting å grue seg til. Egentlig Det går kjempefort, og det er som med sprøyter. Man ler godt etterpå når man skjønner at man har grua seg til noe som egentlig ikke var så skummelt likevell
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Jeg var på samme måte som deg. Jeg grudde meg så innmari vart uvel bare jeg såg ei nål..Men jeg var så bestemt på at jeg ville ha piercing i navlen.. Men det var ikke så mega vondt kjendte et lite stikk.. Men det er verdt det..
Vulpes Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Jeg synes ikke navlepiercingen var noe stress. Gjorde ikke særlig vondt En venninne av meg gruet seg i flere uker før hun tok sin, og da det var overstått kunne hun ikke fatte hva det var hun hadde gruet seg til. Var jo ikke noe ille i det hele tatt! Så klart kjenner man stikket, men det er ikke noe å grue seg til
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #8 Skrevet 20. mai 2011 jeg syns ikke det var vondt. syns det var vondere i øret faktisk
Mortifera Skrevet 20. mai 2011 #9 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Var ikke vondt å ta den, men hele magen var øm i ca.2 uker etterpå. Gjorde vondt å sitte, blir en slags brett/valk rett over piercingen som ligger å ruger og irriterer. Om du sover på magen blir det enda verre... Endret 20. mai 2011 av Mortifera
Vulpes Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Var ikke vondt å ta den, men hele magen var øm i ca.2 uker etterpå. Gjorde vondt å sitte, blir en slags brett/valk rett over piercingen som ligger å ruger og irriterer. Om du sover på magen blir det enda verre... Uff da, slik hadde ikke jeg det. Er vel veldig individuelt.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 Ts, hvordan gikk det? det gikk kjempefint! selvfølgelig var jeg kjempe nervøs, og måtte drikke cola for å roe nervene mine - men alt gikk fint! ikke vondt i det hele tatt!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 på fredag skal jeg ta piercing i naveln, og gud som jeg gruer meg. Er så redd for sprøyter og stikkende saker, og har allerede begynt å få angst. Noen som har litt erfaringer om det, og gjør det vondt å ta det? har litt fett og løs mage rundt navelen sånn til info. Husk på det er stor infeksjonsfare med slike piercinger og du kan få et stygt arr.
Næjøss Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 Så bra! :D Er egentlig sånn med alle piercinger. Man tror det er mye skumlere en det egentlig er
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 Så bra! :D Er egentlig sånn med alle piercinger. Man tror det er mye skumlere en det egentlig er Det er harry med navlepiercing. Egentlig piercinger generelt.
Fjonana Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 De fleste sier det ikke er noe vondt. Men da jeg tok, ble den tatt såppass langt inn at jeg begynte å blø. Det var ikke noe godt... Men jeg er glad for at den ble satt der den ble nå, fordi jeg har hatt den i 4 år nå, og er fortsatt like fin Ikke begynt å henge eller vokse ut
Vulpes Skrevet 23. mai 2011 #17 Skrevet 23. mai 2011 Husk på det er stor infeksjonsfare med slike piercinger og du kan få et stygt arr. Jeg tror ikke faren er stor så lenge man piercer seg hos en profesjonell og flink piercer, og gjør som man skal etterpå mtp hygiene og rens. Du skal få lov til å synes at piercing er harry, men det er jo litt på siden av temaet
Gjest BettyBoop28 Skrevet 23. mai 2011 #18 Skrevet 23. mai 2011 Jeg tror ikke faren er stor så lenge man piercer seg hos en profesjonell og flink piercer, og gjør som man skal etterpå mtp hygiene og rens. Du skal få lov til å synes at piercing er harry, men det er jo litt på siden av temaet De som er dumme nok til å ta slike piercinger er for unge til å være flinke med sånt. Jeg sa det var harry fordi jeg forsøker å snakke henne fra en dårlig ide som hun vil angre på når hun blir voksen.
Vulpes Skrevet 23. mai 2011 #19 Skrevet 23. mai 2011 De som er dumme nok til å ta slike piercinger er for unge til å være flinke med sånt. Jeg sa det var harry fordi jeg forsøker å snakke henne fra en dårlig ide som hun vil angre på når hun blir voksen. Haha, lite å finne på i kveld? 2
Næjøss Skrevet 23. mai 2011 #20 Skrevet 23. mai 2011 Det er harry med navlepiercing. Egentlig piercinger generelt. Ja også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå