Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli litt lei "spise middag, ligge på sofaen og se på film-greia". Kjæresten er drittlei. Hva gjør dere sammen med kjæresten deres? Sånn hjemme på kvelden når det ikke er så mye å finne på? Utenom å se på tv/film, sitte på pcen, spille playstation etc. Jeg sliter med å komme på ting vi faktisk kan finne på sammen.. På dagene så pleier vi å gjøre hvert vårt, og på kvelden blir det som regel middag, kanskje en lur på sofaen, se på tv med pcen på fanget, og så sengetid. Jeg skulle gjerne gått turer med han (med mindre det regner), men han får veldig vondt i beina av å gå mye på asfalt og da blir ikke det spesielt artig. Mye krever en del planlegging i forhold til tidspunkter og slik, men jeg ønsker tips til enkle ting som gjerne er helt gratis og enkle å få til. Any ideas? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten spiller veldig mye brettspill og kort. Varierer mellom Scrabble, Monopol, Rummy og Yatzi. Tiden går veldig fort når vi spiller og koser oss :)

Ta å dusje sammen er både koselig og morsomt. :) Bake kaker gjør vi innimellom, selv om det som regel blir til at jeg baker kaka, og han slikker deig-bollen rein :fnise:

Lekesloss også, og tuller på gulvet (han er veldig glad i å "fly" meg slik man gjør på små barn :ler:

Nå ser jeg at jeg høres ut som om jeg er 13år :skratte:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kunne vel slengt på: utenom sex, da jeg har vestibulitt og vaginisme.

Men takk for forslaget :)

Skrevet

Er dere lekne av natur?

Hva med piknikk på gulvet? Eller lese høyt for hverandre?

Kanskje dere kan begynne med en hobby som begge liker, quiz på pubben, ridning, trening, modellflybygging, hva som helst! Ta et kurs i noe, feks livredning?

Lykke til! :D

Klem!

(PS, første innlegg var ikke fra meg, men en som synes det er kjempemorsomt å være meg!)

Skrevet

Høre lydbøker?

Skrevet

Nå er det ikke snø så asfalt er ingen unnskyldnig, masse stier finner man her.

God tur!

Skrevet

Har dere penger til det, så kan dere jo dra ut og finne på ting.

Middag på restaurant, bowling, kino, gå tur i park, spille spill, besøke venner, lære hverandre ting man kan godt selv, oralsex, analsex, leke modell og fotograf, pusse opp, lær dere en hobby sammen... osv...

AnonymBruker
Skrevet

På kveldstid bruker vi å:

- Ha sex

- Se film

- Lage gode middager

- Kose oss med øl til han og baileys til meg :)

- Skravle (eller, jeg skravler)...

- Spille geni

- Tulle og lekeslåss

- Dusje i lag

- Skru musikk på høyt og bade i badekaret i lag :)

- Sykle tur

- Gå tur

- Kjøre tur

- Dra på besøk

Skrevet

Vi er i samme tralten.. :P Og komisk nok har vi begynt å sitte foran tvn med pcn på fanget og spille yatzy.. Sammen.. På nettet.. :P

Men, ca 2 ganger i måneden prøver vi å være nyforelska kjærester igjen.. Dvs. går tur i parken, drikker kaffi på kafe, går på kino osv.. Vi er studenter, så har ikkje så masse pengar, men prøver å ta oss råd til sånne småting!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi gjør mye forskjellig!

1.Aller viktigste er å ha fritid for seg selv alene og med egne venner/familie!

2. Dra ut på byen med venner, feste o.l

3. Laga god middag sammen, evt invitere venner

4. Dra på besøk til venner/familie

5. Spille fotball (felles interesse)

6. Gå tur, fjelltur, sykletur, eller en biltur med overnatting et eller annet sted.

7. Sydentur eller annen ferietur.

8. Ut for å spise på restuarant.

9. Kino, konsert, komikershow, theater, bowling

10. Variernede og spennede sex

11. Fisketur, båttur med overnatting på en øy eller lignede. Eller bare en vanlig badetur.

12. Dusje sammen

Er mye man kan finne på, gjelder bare å finne felles interesser! Også er overaskelser alltid en slager, overask kjæresten med noe uventet som du vet gjør han glad ;)

Skrevet (endret)

Vi pleier på kveldstid å:

-Massere hverandre.

-Yoga og pilates sammen bare på gøy.

-Mater endene rett utenfor.

-Sitter på terrassen og tar et glass vin.

-Han gir meg spabehandling, med lakking av tånegler, massasje, smører hele kroppen min inn i bodylotion. Og jeg elsker ham for det! Det er så utrolig deilig.

-Har besøk/Drar på besøk hos venner.

-Går en tur sammen.

-Boblebader sammen.

-Har sex.

-Lager en treretters sammen med litt vin, det er kjempekos!

Endret av Benedicte22
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Har havnet i samme fellen, ligger rett ut på hver vår sofa og ser på tv. Utroooolig kjedelig i lengden - men problemet er jo ikke mangel på ting vi vil gjøre; kino, div kurs (klatring, dykking, fallskjerm osv), bowling, ferier +++! Problemet er jo at jeg er student og ikke har råd til så voldsomt mange aktiviteter!

Gleder meg til studentlivet er over - jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid har fått hørt at studenttilværelsen er den beste perioden i livet?

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Høyt lesning og lydbok?

Kjæresten min hadde dæva!

• Liker 1
Skrevet

oooh jeg vil også spille spill og kort med kjæresten:( men han vil ikke!!!

• 7 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å lage nye drinker, spennende mat, spille guitar hero, utforske ny musikk, spille kort, soser rundt på Fretex, dra på plantebutikker osv. 

Anonymkode: dccb1...fc5

Skrevet

Biltur, besøke venner/ familie, kafé, kortspill, massere hverandre, kino.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...