Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :) Om fire uker er jeg på vei til syden, og det hadde vært fint å fått strammet opp kroppen litt, samt gå ned noen kilo.

Jeg lurte på om dere hadde noen tips til treningsmetoder, eller noe som kunne hjulpet meg til å gå ned i vekt og stramme opp litt på fire uker ?

Er det noen som vet om et treningsprogram jeg kunne følge hadde det vært fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tren styrke, og pass på å få i deg nok protein. og så er det selvsagt viktig å spise sunt :)

AnonymBruker
Skrevet

gå en tur FØR frokost på 40 min i fort gange hver dag untatt i helgene, da må du hvile :) spis en sunn frokost når du kommer hjem. ellers tren 30 min hver dag, styrke og kondisjon og spis sunt :) å gå før frokost er hvertfall veldig effektivt men du blir sliten av det, husk å spise sunt og ofte når du gjør dette.

Skrevet

gå en tur FØR frokost på 40 min i fort gange hver dag untatt i helgene, da må du hvile :) spis en sunn frokost når du kommer hjem. ellers tren 30 min hver dag, styrke og kondisjon og spis sunt :) å gå før frokost er hvertfall veldig effektivt men du blir sliten av det, husk å spise sunt og ofte når du gjør dette.

Å gå så "langt" før frokost hadde jeg aldri klart. Jeg hadde sultet ihjel halvveis :fnise: Men tror på at det er effektivt for de som klarer å trene før frokost. Uansett ts, styrke og kondisjon er mitt råd også. Hadde du lagt inn dette på trening/kosthold forumet, hadde du kanskje fått flere svar/tips også ;)

Skrevet

Takk for tipset om å gå 40mins tur før frokost! Har nå begynt å gjøre dette. Låner naboens hund for å få selskap :).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...