HsG Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 hei Om fire uker er jeg på vei til syden, og det hadde vært fint å fått strammet opp kroppen litt, samt gå ned noen kilo. Jeg lurte på om dere hadde noen tips til treningsmetoder, eller noe som kunne hjulpet meg til å gå ned i vekt og stramme opp litt på fire uker ? Er det noen som vet om et treningsprogram jeg kunne følge hadde det vært fint
-Karma- Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Tren styrke, og pass på å få i deg nok protein. og så er det selvsagt viktig å spise sunt
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 gå en tur FØR frokost på 40 min i fort gange hver dag untatt i helgene, da må du hvile spis en sunn frokost når du kommer hjem. ellers tren 30 min hver dag, styrke og kondisjon og spis sunt å gå før frokost er hvertfall veldig effektivt men du blir sliten av det, husk å spise sunt og ofte når du gjør dette.
Sunniva81 Skrevet 19. mai 2011 #4 Skrevet 19. mai 2011 gå en tur FØR frokost på 40 min i fort gange hver dag untatt i helgene, da må du hvile spis en sunn frokost når du kommer hjem. ellers tren 30 min hver dag, styrke og kondisjon og spis sunt å gå før frokost er hvertfall veldig effektivt men du blir sliten av det, husk å spise sunt og ofte når du gjør dette. Å gå så "langt" før frokost hadde jeg aldri klart. Jeg hadde sultet ihjel halvveis Men tror på at det er effektivt for de som klarer å trene før frokost. Uansett ts, styrke og kondisjon er mitt råd også. Hadde du lagt inn dette på trening/kosthold forumet, hadde du kanskje fått flere svar/tips også
Micolina Skrevet 20. mai 2011 #5 Skrevet 20. mai 2011 Takk for tipset om å gå 40mins tur før frokost! Har nå begynt å gjøre dette. Låner naboens hund for å få selskap . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå