Gå til innhold

Hva liker du helst å gjøre etter jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Jeg liker å lage mat, for deretter å slappe av på sofaen :) Eller dra på besøk vil venninner! Gjør nok ikke mye konstruktivt på kveldene, men det er deilig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da liker jeg å gå en tur i skogen med hunden min. Deretter lager jeg mat og slapper av med middagen foran pcen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kose meg sammen med samboeren min. Vi ser ofte en eller flere episoder av favorittseriene våre, spiller spill sammen eller hver for oss. Også liker jeg faktisk å jobbe hjemme. Jeg jobber med noe datarelatert så det blir gjerne en del timer foran skjermen hver dag, derfor liker jeg også å gå en tur sammen med samboeren sent på kvelden, rett før vi skal legge oss.

Gjest Aria.
Skrevet

Liker å gå tur med hunden min med en gang jeg kommer hjem, enten i skogen eller ned til stranda eller havna her jeg bor.

Utover ettermiddagen liker jeg å pusle hjemme, vaske litt tøy kanskje, rydde litt. Så få venninner på besøk og se på serier.

Trene er også gøy noen ganger, lage mat er ikke gøy men noe jeg må...

Skrevet

Lage og spise middag foran tv/pc, gå tur med hunden om han ikke har fått tur tidligere på dagen, slappe av i sofaen og evt se en serie eller film med kjæreste før vi sovner. Ganske lite konstruktivt egentlig :sovne: Vasking av hus og klær tar jeg på fridagene!

Skrevet

Gå tur med hunden :) Elsker å gå en lang tur med hunden etter jobb.

Deretter er det å slappe av med mannebeinet og spise litt :)

AnonymBruker
Skrevet

Gå hjem, ta en dusj og ta på meg noe lettere tøy.

Så avhengig av været tar jeg meg en tur ut for å lufte meg og få meg noe god mat, eller lager middag hjemme.

Skrevet

Jeg jobber som regel til klokka er 21. Så er ikke så mye tid til å treffe på venninner osv.. Sambo pleier å ha laget kveldsmat til oss når jeg kommer hjem, så ser vi på en serie vi liker, og muligens spille brettspill eller Wii sammen :)

FØR jobb derimot, så tar jeg som regel å vasker litt og gjør ting klart til Sambo kommer hjem fra sin jobb :)

AnonymBruker
Skrevet

Være sammen med dem jeg er glad i. Om våren og sommeren liker jeg å pusle i hagen, ha ulike prosjekt med huset, spise ute på verandaen og slappe av.

Skrevet

Har faste dager hvor jeg drar hjem, skifter og så rett i stallen. Deilig! De dagene jeg ikke er i stallen drar jeg hjem, lager middag, spiser, slapper av litt, rydder og ordner og kanskje leser litt. Prøver også å gå en tur på minst en halvtime hver ettermiddag/kveld.

Skrevet

Det jeg liker best, er å dra hjem, skifte og spise litt raskt og lett, gå til trening, trene en time eller to, dra hjem og bruke resten av kvelden med kjæresten.

De dagene det ikke er trening og sola skinner, liker vi å dra ut og gjøre ting ute, rollerblade, gå tur, annet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å lage mat, for deretter å slappe av på sofaen :) Eller dra på besøk vil venninner! Gjør nok ikke mye konstruktivt på kveldene, men det er deilig :)

Da kaller en del plikter. I hverdagen er det ikke mye tid til å besøke venner. De jobber også,kommer hjem til barn osv

etter jobb er det matlaging,rydding,sette på vaskemaskin, gå en tur,sykle,så er det jamen det kveld igjen

AnonymBruker
Skrevet

Da kaller en del plikter. I hverdagen er det ikke mye tid til å besøke venner. De jobber også,kommer hjem til barn osv

etter jobb er det matlaging,rydding,sette på vaskemaskin, gå en tur,sykle,så er det jamen det kveld igjen

Men du har da litt tid etter det du ramser opp der til å slappe av?

• Liker 1
Skrevet

Etter jobb drar jeg som regel alltid på trening. Deretter drar jeg rett hjem og spiser middag og slapper av med en tv-serie på dvd eller surfing på nettet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det første jeg gjør er å skifte til jenteklær, oftest en kjole med tilbehør.

AnonymBruker
Skrevet

Bæsje.

• Liker 4
Skrevet

Jeg rekker som regel en drøy halvtime med sønnen min før han legger seg. Så er det matlaging og middagsspising, før en drøy halvtimes gåtur med bikkja og hjem til et par tv-serier med mannen.

Skrevet

Sove og chille med dataen.

Skrevet

Jeg drar rett på trening de aller fleste dagene, så drar jeg hjem og lager middag. Rydder litt hvis det trengs, vasker kanskje litt klær, treffer venner ute eller hjemme, leser, ser tv, surfer på nett og så legger jeg meg. ;)

Skrevet

har jeg tidlig uke så prøver jeg og finne på ting og møte folk hver dag. Har jeg kvelds uke aka zombieuke, så blir det til at jeg lager meg mat og legger meg på sofaen foran dataen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...