AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Nå har jeg sittet og googlet gravidietstegn og symptomer i hytt og pine! (Jeg vet jeg ikke er den første! :gjeiper:) Og nå er jeg seriøst forvirret og helt på jorde av konklusjoner. Selv om jeg vet at den eneste måten å være helt sikker på er å teste, syns jeg allikevel at det er litt for tidlig. Blant alle sidene jeg var innom ramlet jeg over jordmorsiri.no som hadde skrevet en artikkel om graviditetstegn (what else liksom :gjeiper:) Og der hadde jeg 10 av de 15 tegnene hun fortalte om! Kan det finnes en annen grunn til at alle de klaffer på meg? Jeg er jo bare 9dpo. Jeg blir seriøst sprø av alt dette! Jeg spør som så mange før meg, hvorfor kunne man ikke bare fått vite på dagen om det faktisk klaffet eller ikke?!
Skytte Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Du må bare holde ut litt til så kan du teste!! Jeg fikk positiv test 10 dpo men det varierer jo veldig da. Det er pyton å vente men må bare krysse fingrene og sørge for travle dager frem til testing:) Ønsker deg masse lykke til!!
Envy Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Symptomjakt fører nesten utelukkende til nettopp, symptomer. Prøv å ikke tenk så mye på det frem til du kan teste. Dukker ikke TR opp er det jo bare å ta en test. Men før IKM må du nesten bare ta det med ro og ikke tenke så mye på det.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Symptomer før IKM eksisterer nesten ikke. Kroppen går gjennom det samme hver syklus fordi den forbereder seg på det samme. Det viser seg først for kroppen også 10-12 DPO om det har klaffet...
Athene Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Sant som sistnevnte sier. Hos de aller, aller fleste som ramser opp symptomer før IKM eller positiv test, handler det om innbilte symptomer. Eller helt vanlig PMS som man tolker på en ny måte siden man nå er prøver. Det vanligste før positiv test er å ikke kjenne noe annerledes i det hele tatt. Har over halvparten av symptomene på den lista jeg og. Og jeg har IKM i morgen. Men gravid er jeg ikke, og ikke symptomjeger heller, for vi har fått beskjed om at vi ikke kan få barn uten hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå