AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Jeg har fått time hos Kristins brudesalong for å prøve brudekjoler. I den forbindelse lurer jeg litt på hvordan man går frem når man er der. Er det vanlig eller mulig å holde av en kjole hvis man ikke er helt sikker på om man vil ha den eller ikke? eller må man kjøpe der og da? Jeg har sett meg ut en kjole som de holder av til meg frem til dagen jeg har prøvetime, og tror dette er drømmekjolen, men det er jo ikke alltid at de ser ut som på bildet. Dette blir første brudesalongen jeg er i og vet ikke hva som er vanlig. lurer også på en ting til, hvordan er det med sminke osv når man prøver kjolene, pleier de å være strenge med det, skjønner jo at de ikke vil risikere å få sminke på kjolene. Håper noen har noen erfaringer å komme med
Gjest Solstråla88 Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg fant min i første salongen jeg var i. Jeg bestemte meg der og da og tok den, men prøv deg godt frem, bruk sroppløs bh, ordne håret pent og smink deg pent. Det gikk veldig greit med meg. Dette er morro, så bare gled deg:)
Salander Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Jeg fikk beskjed på forhånd om å ikke ha på foundation / pudder pga at de var redd for at det skulle smitte av på kjolene... Noe jeg egentlig forstår, siden jeg tredde de fleste over hodet. Jeg tok bilder av favorittene. Trodde jeg hadde funnet drømmekjolen, og ba de legge den av i 24 timer. Dette var ingen problem. Da jeg kom hjem, så jeg at kjolen ikke var så fin til meg som jeg trodde.. Drømmekjolen min ventet nemlig i en annen salong, og GUD så glad jeg er for at jeg hadde litt is i magen. Mitt tips: Ha litt is i magen. Kjolene er overveldende, og det kan være lurt å tenke litt før man bestemmer seg. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå