Gjest My Skrevet 18. mai 2011 #1 Skrevet 18. mai 2011 Hei! Hadde ONS i helgen. Det var veldig uventet men også veldig gøy, for å ikke snakke om utrolig deilig! Jeg var overrasket over hvor bra sex det ble med tanke på at vi begge hadde drukket og vi aldri hadde truffet hverandre før. Etterpå tenkte jeg at jeg treffer ikke han igjen. Men så 2 dager etter legger han meg til som venn på FB. Jeg godkjenner og skriver en liten hilsen. Nå tenker jeg det hadde vert deilig med rund nr to, men hvordan gå frem? Har noen få felles venner og vil ikke "drite meg ut" eller virke desperat. Ønsker jo kun litt sengekos
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Ville sagt det rett ut-at du var veldig fornøyd, og stiller deg gjerne til disposisjon for en andre runde 3
Envy Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Ville avtalt tur ut på byen i helgen og hintet kraftig til ham om at du skal ut, og at du gjerne kunne tenke deg å møte ham, om ikke før, så i allefall når utestedene stenger
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Som mann vil jeg råde deg til å ikke hinte i det hele tatt. Si det rett ut at du syntes helga var deilig og at du veldig gjerne vil ha en gjentakelse i bingen. Si gjerne noe som nører ved hans mannelig ego: At han var deilig! Så kommer han garantert fortere enn lynet. I alle fall om du er tydelig på at det er knulling du vil ha, ikke et forhold. Og så er det jo så mye bedre når slikt skjer når dere er edru enn i fylla. 5
Facepainter Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Bare smyg det inn i samtalen, men han kommer sikkert til å foreslå det ganske snart uansett.
billcat Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Som mann vil jeg råde deg til å ikke hinte i det hele tatt. Si det rett ut at du syntes helga var deilig og at du veldig gjerne vil ha en gjentakelse i bingen. Si gjerne noe som nører ved hans mannelig ego: At han var deilig! Så kommer han garantert fortere enn lynet. I alle fall om du er tydelig på at det er knulling du vil ha, ikke et forhold. Og så er det jo så mye bedre når slikt skjer når dere er edru enn i fylla. Enig med forrige taler, raka rör og klar tale er best. Hinting er slitsomt. Og siden han FB'et deg virker det jo ikke som om han bare ønsker du skal fordampe i natten.
Gjest My Skrevet 19. mai 2011 #8 Skrevet 19. mai 2011 TS her. Takk for råd Jeg er fristet til å bare være ærlig og direkte som dere sier, men er redd for å bli avvist. Han virker som en rolig og beskjeden type i grunn så det er vanskelig å tyde ham. Hva om han sier nei?
Obelix Skrevet 19. mai 2011 #9 Skrevet 19. mai 2011 "Hei kjekken... Siden jeg ikke er tilhenger av ONS så tror jeg nesten vi må treffes igjen ganske så snart "
Chelmon Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 "Hei kjekken... Siden jeg ikke er tilhenger av ONS så tror jeg nesten vi må treffes igjen ganske så snart " Haha den var fin, men første jeg tenkte når jeg leste det var at han kan tro hun er gravid eller vil ha et forhold eller noe, og ikke at hun vil ha more nights
Obelix Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 hehe... vel, bør da skrives om slik at han forstår at hun har lyst på mer
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #12 Skrevet 19. mai 2011 Skriv bare at du er kåt og vil ha hans deilige harde kuk NÅ! Da blir du ikke avvist
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #13 Skrevet 19. mai 2011 hehe... vel, bør da skrives om slik at han forstår at hun har lyst på mer Virker ikke som TS vil noe mer enn knulling så da ser jeg ikke vitsen med å skremme han vekk med å si noe annet.
Obelix Skrevet 19. mai 2011 #14 Skrevet 19. mai 2011 tenkte bare på at hun vil vel skrive noe som gjør at han kan både si ja og nei uten at dte blir kleint...
Gjest My Skrevet 19. mai 2011 #15 Skrevet 19. mai 2011 tenkte bare på at hun vil vel skrive noe som gjør at han kan både si ja og nei uten at dte blir kleint... Stemmer! Han spurte om jeg hadde hatt en fin dag, noe jeg svarte ja til og spurte om det samme. Etter det har han ikke svart meg, derfor nøler jeg. Dette er hva jeg har lyst og skrive: Hei igjen Ville bare si at helgens opplevelse var pinlig (i en sofa fra IKEA), men også veldig deilig! Jeg er ikke så fan av å finne seg nye hver helg og lurte på om du kanskje var interessert i en ny runde? Ellers er jeg bare ute etter å ha det gøy, så null stress.
Gjest My Skrevet 19. mai 2011 #16 Skrevet 19. mai 2011 Smyker inn at det var litt pinilig. Ønsker å få det frem for jeg ønsker ikke møtes i samme omstendigheter. Vil heller ha ham med hjem i sengen
Gjest My Skrevet 19. mai 2011 #18 Skrevet 19. mai 2011 Hehe, nei det var ikke det. :gjeiper: På nachspiel...
Obelix Skrevet 19. mai 2011 #19 Skrevet 19. mai 2011 "Hei kjekken Lyst å forsøke en runde i ei seng og?"...
Gjest Jalle Skrevet 19. mai 2011 #20 Skrevet 19. mai 2011 Hei! Hadde ONS i helgen. Det var veldig uventet men også veldig gøy, for å ikke snakke om utrolig deilig! Jeg var overrasket over hvor bra sex det ble med tanke på at vi begge hadde drukket og vi aldri hadde truffet hverandre før. Etterpå tenkte jeg at jeg treffer ikke han igjen. Men så 2 dager etter legger han meg til som venn på FB. Jeg godkjenner og skriver en liten hilsen. Nå tenker jeg det hadde vert deilig med rund nr to, men hvordan gå frem? Har noen få felles venner og vil ikke "drite meg ut" eller virke desperat. Ønsker jo kun litt sengekos Snakk om å være løsningsorientert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå