Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter å ser på sidene til AFS nå og kjenner at jeg har så utrolig lyst til å reise på et utvekslingsår. Er det noen her som har vært på et år med AFS og som vil fortelle litt om det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å lese heddainusa.blogg.no :) hun er på utveksling i usa, og har mye å fortelle!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært, for 8 år siden, og det var helt fantastisk! Har aldri angret på at jeg dro. Kjenner mange som angrer på at det IKKE dro, derimot :) Det er en erfaring som kommer til å forme deg mye som person, til det bedre vil jeg påstå, uansett. Men utfordre deg selv litt og velg et annet land enn USA, det gjorde jeg (Portugal) og det var virkelig en riktig avgjørelse. Lærte språket knallgodt etter 3 mnd, kunne ingenting før jeg dro. Anbefales!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, og hadde jeg fått sjansen hadde jeg gjort det igjen :)

Det var en enestående opplevelse med oppturer og små nedturer, men i det store og det hele bare helt herlig. Jeg lærte også språket i løpet av de første månedene. Masse nye venner, en ny forståelse av verden og masse selvinnsikt. Kast deg over det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiste med AFS til et latinamerikansk land, og hadde en av mine livs beste år! Lærte spansk flytende, ble kjent med fantastiske mennesker, levde et liv som var totalt ulikt livet i Norge, og fikk opplevelser som jeg aldri kommer til å glemme! Har reist tilbake til vertslandet ved flere anledninger, anser det som mitt andre hjemland. Hadde selvfølgelig også nedturer (tviler på at det finnes utvekslingselever som har et knirkefritt år). De første månedene var preget av kultursjokk, hjemmelengsel og problemer med vertsfamilien, men dette har gjort meg mye sterkere som person. Tilpasningsdyktigheten min har blitt veldig godt utviklet. Er veldig glad og takknemlig for at jeg fikk denne muligheten. Jeg anbefaler deg å velge et land som ikke er engelsktalende, språkkunnskaper er veldig bra å ha. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...