Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ALLTID ømme og hovne pupper fra EL til mens, får også litt kviser på ryggen, blir trøtt og får humørsvingninger. Men denne mnd merker jeg ingen verdens ting, noe som er veldig uvanlig for meg. Jeg tok eggløsningstest så jeg vet når eggløsning var også..merkelig.

Noen som har opplevd det samme? Er noen dager til IKM, har ingen symptomer på graviditet heller. Puppene er myke og ikke ømme i det hele tatt..kan ikke huske det har vært sånn før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hadde det sånn denne perioden jeg også. Fikk ikke noe skikkelig mensen heller :vetikke:

Mulig syklusen bare er på utur?

Er forøvrig enig i at det føles heløt merkelig å ikke få et eneste symptom, hverken på det ene eller det andre.. :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Er så irriterende, begynner jo å lure på om noe har skjedd når kroppen ikke er som den pleier..men jeg tror jo ofte jeg er gravid uansett da uten å være det! Jeg har barn fra før, det er nesten 4 år siden jeg ble gravid sist og da mener jeg å huske at jeg ikke fikk ømme pupper før rundt IKM også.

Skrevet

Ta en test da? Da får du i allefall svaret :)

Personlig orker jeg ikke tenke på det, det hender vel at kroppen ikke alltid klarer å holde helt følge også!

AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke ha mensen før om noen dager, men pleier å ha symptomer leenge før den dukker opp (opptil 2 uker). Må nok vente litt med å teste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...