Gå til innhold

Ozon hos tannlegen

sinicola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Og jeg skal liksom til "vanlig" tannlege i morgen, han har garantert ikke fått inn dette ennå... Hmm... Ble frista til å utsette, nå!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giftig gass inn i munnen min?? :o :o

som om ikke det meste du får i munnen hos tannlegen er giftig i en eller annen form...

amalgam er jo ikke akkurat det sunneste, en av de hvite fyllingene som tannlegen bruker er giftig mens den lages til osv, osv. Tror ikke ozon er noe mer farlig enn alt det andre tannlegene driver med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som om ikke det meste du får i munnen hos tannlegen er giftig i en eller annen form...

amalgam er jo ikke akkurat det sunneste, en av de hvite fyllingene som tannlegen bruker er giftig mens den lages til osv, osv. Tror ikke ozon er noe mer farlig enn alt det andre tannlegene driver med :)

Sikkert ikke - er bare kronisk engstelig for å prøve nye ting inn i kroppen min... :oops: Og gass høres så innåndings-farlig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Må bare løfte denne opp litt jeg.

Jeg hadde en prat med en tannlege, som kunne fortelle at når du har allerede hatt hyll og har fyllinger, går ikke dette. Det er kun små barn som ikke har noen fyllinger som kan gjøre dette.

Media har en tendens til å bare fortelle en side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg er ikke et lite barn (bare oppi hodet mitt), men har aldri hatt hull! w00w00, jeg kan bruke ozon i stedet for borr! :erte:

så deilig at dersom den begynnelsen jeg har kan tas vekk med ozon om det skulle gå så galt... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...