AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Er det noen som kan anbefale en god frisør i Bodø? Jeg er mørk i håret for øyeblikket, og ønsker å bli blond igjen, og vil gjerne ha tips til en frisør som er god på farge i Bodø. Erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #2 Skrevet 18. mai 2011 Jeg anbefaler Lime Frisør, og frisøren Inger Lise Veldig flink på dette med avfarging og blondering.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #3 Skrevet 18. mai 2011 Kan legge med link også, du kan bestille time på internett, sånn bare hvis du ikke viste det Lime Frisør
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 Diana hos Kry er veldig flink, men SVINDYR. Ellers er det mange flinke, bodø er jo frisørbyen over alle. Millenium er også ok, og de har fornuftige priser.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Jeg anbefaler Lime Frisør, og frisøren Inger Lise Veldig flink på dette med avfarging og blondering. Signerer denne! Og prisene er overkommelige
DysterPytten Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Mariela frisør på trekanten. Vært min faste i mange år, og jeg har htt mange hårfarger
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Jeg synes ei som jobber der er så slitsom, blir sliten av å høre henne ha en annen kunde. Så jeg går heller til de andre.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Tusen takk for svar, damer! Jeg har tenkt på KRY, og på nettsidene deres der det ikke ut til at de er så fryktelig dyre i forhold til frisører ellers? Eller er prisene på nettsiden misvisende? På Mariela, har dere en spesiell frisør å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #9 Skrevet 18. mai 2011 Tusen takk for svar, damer! Jeg har tenkt på KRY, og på nettsidene deres der det ikke ut til at de er så fryktelig dyre i forhold til frisører ellers? Eller er prisene på nettsiden misvisende? På Mariela, har dere en spesiell frisør å anbefale? Ikke for å være noe gledesdreper :gjeiper: Men har vært hos Mariela to ganger og aldri kommet ut fornøyd, selvfølgelig kommer det ann på selve frisøren.. Men slik er det vel alle plasser En annen ting, jeg har vært flere ganger og bleiket/farget/avfarget håret hos frisørstudentene på Mørkved, og har vært knallfornøyd Ja, det tar ekstra tid, men det er billigere og studentene/lærlingene har lærere ilag med seg hele tiden som følger med og sjekker at alt blir gjort riktig. Bare en idè
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 Tusen takk for svar, damer! Jeg har tenkt på KRY, og på nettsidene deres der det ikke ut til at de er så fryktelig dyre i forhold til frisører ellers? Eller er prisene på nettsiden misvisende? På Mariela, har dere en spesiell frisør å anbefale? Kry er mye dyrere enn de andre, men du får litt bedre behandling.. håndmassasje, frukt og oppvartning. Men om det er verdt det...? Jeg synes det er oppskrytt. Jeg gidder iallefall ikke betalte nesten 3000 hver gang jeg skal fikse håret.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Jeg bryr meg ikke om frukt og kaffe, virkelig ikke. Men jeg kjenner at jeg er villig til å betle ganske mye ekstra for å kunne slappe av med at frisøren virkelig vet hva hun gjør. Noen som har erfaring med KRY, eller er det mest "har hørt at ..."?
Gjest Gaby Skrevet 18. mai 2011 #12 Skrevet 18. mai 2011 Diana på Kry var min faste frisør i flere år, både før og etter at hun startet egen salong! Anbefales! Nå har jeg flyttet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå