AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Hei alle sammen! I det siste har jeg kjent en forferdelig ekkel følelse ved sex, gjerne doggy der jeg står på alle fire, eller misjonær med beina over hans skulder, eller når jeg rir han - med andre ord de stillingene der han kommer litt rett på livmoren, vil jeg tro? Jeg har alltid elsket disse stillingene før, og han har kunnet penetrert meg hardt og dypt uten at jeg har kjent noe ubehag! Men nå for kanskje en ukes tid siden begynte jeg og kjenne det at jeg plutselig fikk sånn '' AUU!!... hva var det for noe??''.. når han lå over meg i misjoner, og jeg hadde beina over skuldrene hans. Han er forsiktig med meg og alt nå så det er ingen problem, men jeg er veldig redd generellt for smerte så jeg vil jo nesten ikke ha sex nå. Har kjent det vær gang vi har hatt det nå i en ukes tid, eller litt mer?.. Så til litt av poenget da.. begynner jo selvfølgelig og tenke over om det har noe med graviditet å gjøre? For over en mnd siden begynte vi å hoppe av i svingen og det har vi gjort til nå.. egentlig fordi jeg må vente til neste mens med å begynne på de nye ppillene, går ikke på noe nå, også har vi vel bare tenkt at det har gått ok. Tenkte ta test i slutten av denne mnd, får mensen da.. rundt 28 mai.. Men, kan dette ha noe med utvidelse av livmor??..Har også ømme bryst, eller... brystvorter.. og det er jo fortsatt to uker til mensen.. de pleier og være ømme NÅR jeg har mensen, men det er bare brystene, ikke selve brystvortene.. Har jo også litt mensmurringen etc.. Noen som har råd? som vet noe?? takknemlig for svar..
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Det kjenner forresten ut som en kniv som plutselig stikker meg nede i magen,men ikke i magen men liksom.. inni/under.. det er mer oppe mot magen enn i sjeden liksom.. altså, ganske sikker på d er noe med livmoren. veldig sånne '' kveppe smerter'' du kvepper til når du får de for de er så intense, plutselig og skarpe på en måte...
trudelu Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Sånn får jeg også ganske ofte, det har vært sånn for lenge til at det kan være graviditet for å si det sånn! Feel better? Men jeg lurer også på hva dette er altså! Kjipt og ubehagelig! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har også opplevd dette, men kun like før jeg skal ha mensen...hørte et sted at livmoren synker før menstruasjonen så det er derfor det skjer (Ikke veit jeg). Kanskje derfor en får vondt i høna haha :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Ts her... Ja men når jeg tenker meg om er det over en mnd siden.. så da KAN jeg jo være syv uker på vei f.eks.. da begynner jo man å kjenne ting eller? :O Kjedelig at du har det sånn ofte da... snakket med lege?? Vet liksom at det kan være mange forskjellige ting når det gjelder dype støtsmerter, men siden jeg i tilegg har hatt sex ubeskyttet hver dag, og flere ganger for dagen, så blir jeg jo liiiiitt redd
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har også opplevd dette, men kun like før jeg skal ha mensen...hørte et sted at livmoren synker før menstruasjonen så det er derfor det skjer (Ikke veit jeg). Kanskje derfor en får vondt i høna haha :gjeiper: Hihi ja, men er jo to uker til mensen jo..
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Smertene kommer muligens av at han kommer borti livmorhalsen din når han støter. Eller en evt infeksjon. Er du redd for graviditet, ta en test 2
Athene Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Dette er overhodet ingen tegn på graviditet. Smertene kommer av at man treffer livmortappen. Livmoråpningen beveger seg opp og ned i skjeden avhengig av når man er i syklusen, og er også mer og mindre følsom gjennom syklusen. Det kan også variere fra dag til dag hvor følsom du er der. Dette er styrt av horomoner. Med to uker til neste mens er du ikke befruktet ennå en gang. Eggløsning er ca 14 dager før mens, og deretter tar det en uke før egget fester seg, og enkelte kan kjenne de første symptomene. Det er nok eggløsningen du kjenner, murringer, såre brystvorter etc er helt vanlige symptomer. Husk at kroppen ikke har eggløsning når du går på pillen. Derfor du ikke har kjent dette på en stund. Dette forklarer sannsynligvis også at tappen er følsom, selv om du ikke er vant med det fra før. Og til slutt: Ikke bruk hoppe av i svingen metoden om dere ikke ønsker barn. Ca en av tre blir gravide ved bruk av denne metoden i et år, så den er absolutt ikke trygg. 1
Gjest lene Skrevet 18. mai 2011 #9 Skrevet 18. mai 2011 bedre å ha litt førspill slikk at våt i nedentil.lett å skli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå