Tonus Skrevet 17. mai 2011 #1 Del Skrevet 17. mai 2011 Tenkte jeg skulle lage opp en del porsjoner med gryterett med ris i, slik at man har fiks ferdig middag/lunch eller lignende som bare er å tine opp, uten at man må begynne å styre med tilbehør osv. Men så lurer jeg på om det er noe særlig å fryse med ris i? Vet ikke helt hvordan smaken/konsistensen blir, og så vet jeg jo at det danner seg mye bakterier i ris med en gang den blir avkjølt, men det går kanskje greit om den fryses? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 17. mai 2011 #2 Del Skrevet 17. mai 2011 Null stress! Gjort det mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 17. mai 2011 #3 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg syns at gryteretten blir bedre om man fryser uten ris. Særlig hvis den er kokt helt ferdig. Den kan bli litt kornete syns jeg. Men det kan nok komme litt an på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 17. mai 2011 #4 Del Skrevet 17. mai 2011 Ja, frys uten ris. Konsistensen på risen blir så grøtete, og det er jo ikke noe problem å koke litt ris ved siden av når du skal spise gryteretten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå