Gå til innhold

Hvordan få tak i en mann jeg bare vet fornavnet på..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg møtte en type på byen i helga, det var han som kom bort og viste sin interesse for meg..jeg var litt avvisende/sjenert, da jeg ikke har vært singel på eeevigheter og glemt hvordan det var å kunne "ta i mot" det og bli sjekket opp..

Han ga ikke opp,å på sin egen sjarmerende måte fikk han meg på dansegulvet og i prat..da utestedet stengte, kom vi i prat igjen, sammen med flere rundt oss.

Han ville jeg skulle være med på nach, men det ville jeg ikke...

Vi hadde en god tone å ble litt kjent, men jeg husker bare fornavnet hans og hvor han arbeider.

Jeg har søkt opp arbeidsplassen på nettet, men det er en liten bedrift, så jeg kan liksom ikke kontakte de å spørre om han jobber der...

Han spurte hva jeg het, hvor jeg jobbet og slikt, men jeg sa ingenting som han evt kan finne utav i ettertid hvis han tenker det samme om meg nå som jeg gjør om han..

jeg kan liksom ikke glemme han, så han må jo ha gjort et godt inntrykk :gjeiper:

Så hvordan kan jeg gå fram her...finnes det noen lure måter å finne utav dette uten å virke desperat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en rose til arbeidsstedet, med hans fornavn på utsiden, og ditt navn og nummer inni, og spør om han husker deg og vil ta kontakt? Den som ikke våger, vinner ikke vet du. ;)

AnonymBruker
Skrevet

fornavn + bosted (skattekommune, fylke) i skattelistene og så sjekker du opp alle de navnene du får opp på face ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ringt bedriften (med skjult nr), og sagt noe sånt som "Hei, det er *fornavnet ditt*, jeg skulle gjerne ha snakket med *navnet på fyren*". Siden det er en liten bedrift er sjansen stor for at du ikke ender med å snakke med noen andre. Og så, når han tar telefonen, er det bare å si at du er hun han traff på det og det utestedet den og den helga, og at du gjerne vil invitere ham på kaffi, eller noe i den dur. Enkelt og greit.

Alternativet blir jo å møte opp på arbeidsplassen, men det kan da umulig friste like mye?

• Liker 1
Gjest Tupsia
Skrevet

fornavn + bosted (skattekommune, fylke) i skattelistene og så sjekker du opp alle de navnene du får opp på face ;)

Hmmm, men han er fra sverige og har jobbet her rundt et år..

AnonymBruker
Skrevet

Ringe arbeidsstedet hans og spørre om å få snakke med "fornavn".

AnonymBruker
Skrevet

Gå, helt tilfeldig, forbi arbeidsplasen hans sånn ca. kl. 4! "Oj, hej, er det deg!?" :D

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

eller sjekk om arbeidsplassen hans har gruppe på FB og se om du finner han der.

AnonymBruker
Skrevet

TS her..

Takk for svar :)

Jeg har ikke kommet lengre i letingen...jeg ringte arb.plassen...de kunne ikke bekrefte :(

Jeg har sjekket opp om de har en gruppe på fb...nope

Googler arb.plassen, ser hvem som eier det og søker opp på fb..han er ikke venn med sjefen sin..

Leter blant venner av sjefen, finner noen svensker..leter blant deres venner igjen, joda flere med samme fornavn, men ikke samme person.. finner en som kunne vært han, men finner han ikke i andre sammenhenger hverken på skattelister eller noe annet..

Har vurdert å sende mld via fb, men tenk om det er feil person... :S

Han jobber i snekkeryrket..oppdrag oooveralt :(

Siste utvei er å finne på noe annet når det gjelder arb.plassen, men hva??

Finnes det ingen register over ansatte som kan være tilgjengelig?

Jeg føler meg litt desperat her..men han ble værende i tankene mine denne svensken :rodmer:

Mååå jeg virkelig troppe opp utenfor kontoret sånn tilfeldigvis en ettermiddag da...det ligger liksom ikke ved sentrum eller butikker der det er normalt å ferdes liksom..

Det letteste for meg hadde vært å få(huske) etternavnet hans, da hadde jeg klart resten selv, me nnå trenger jeg hjelp :fnise:

Skrevet

Send melding via fb, du! :jepp: om det er feil så er det feil! Da har du i hvert fall prøvd :)

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Jeg hadde satt veldig liten pris på å bli oppringt på jobb av en person jeg hadde flørtet litt med på byen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Send melding via fb, du! :jepp: om det er feil så er det feil! Da har du i hvert fall prøvd :)

Jooo det er sant, ...på fb er jeg så synlig...vært myyye tryggere med en sms :sjenert:

TS

Skrevet

Jooo det er sant, ...på fb er jeg så synlig...vært myyye tryggere med en sms :sjenert:

TS

Jo, selvsagt hadde det vært mye tryggere. Men siden du ikke finner etternavnet hans er det jo så vanskelig å finne nummeret hans. Er bedre å ta sjansen over FB, enn å troppe opp utenfor arbeidsplassen hans kanskje? Jeg hadde i hvert fall synes det var litt kleinere :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Jeg hadde satt veldig liten pris på å bli oppringt på jobb av en person jeg hadde flørtet litt med på byen!

Mmmm....men folk er forskjellige :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jo, selvsagt hadde det vært mye tryggere. Men siden du ikke finner etternavnet hans er det jo så vanskelig å finne nummeret hans. Er bedre å ta sjansen over FB, enn å troppe opp utenfor arbeidsplassen hans kanskje? Jeg hadde i hvert fall synes det var litt kleinere :fnise:

Enig i den :jepp:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Gå ut på byen igjen og sats på at du finner han igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Gå ut på byen igjen og sats på at du finner han igjen?

Hehe, kommer sikkert til å se etter han neste gang ihvertfall :gjeiper: ..

TS

Skrevet

Dra på byen på samme sted til helga, kanskje han er der igjen for å titte etter deg?

• Liker 1
Gjest charella
Skrevet

Jeg var i samme situasjon en gang. Da ringte jeg på arbeidsplassen hans og sa jeg var journalist og hadde intervjuet <fornavn> men at jeg glemte å spørre han om etternavnet hans. Fikk etternavnet hans med en gang uten fler spørsmål :P da var det bare å søke på gulesider ;)

• Liker 1
Skrevet

TS, har du funnet han? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...