Filmjenta Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Ja, dere skjønner sikkert hva jeg er ute etter? Jo, nemlig et bloggnavn. Jeg har spekulert lenge nå, og jeg finner rett og slett ikke ut hva jeg skal bruke som navn. Bloggnavn er jo ganske viktig for hele bloggen. Jeg ønsker et enkelt navn som også sier hva bloggen handlet om. Noen som kan hjelpe? Hadde satt veldig stor pris på svar :gjeiper:
Gjest Naenia Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Skal det være en generell blogg, eller om kjæledyr/gårdsdyr/lignende? Mange bruker jo navnet sitt og så en beskrivelse "Johannes dyreblogg" Dyrebutikken? Zoologisk blogg?
Filmjenta Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2011 Skal det være en generell blogg, eller om kjæledyr/gårdsdyr/lignende? Mange bruker jo navnet sitt og så en beskrivelse "Johannes dyreblogg" Dyrebutikken? Zoologisk blogg? Ja, jeg burde vel kanskje skrevet om hva jeg vil blogge om. Det er jo mine dyr, så jeg vil blogge om hverdagen min med dyrene. Altså, det er ingen butikk eller firma jeg holder på med.
Gjest Naenia Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Det kan være lurt, ja Hva slags dyr har du? Hvor mange? Hva slags tittel kunne du tenke deg? Noe som bruker navnet ditt, eller noe helt annet?
Filmjenta Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2011 Det kan være lurt, ja Hva slags dyr har du? Hvor mange? Hva slags tittel kunne du tenke deg? Noe som bruker navnet ditt, eller noe helt annet? Jeg har kaniner, og har lyst til å blogge om de. Jeg vet ikke hvilket tittel jeg ønsker, en enkel en og ikke alt for langt :-) Kan godt ha med navnet mitt i det ja
Gjest Naenia Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 "Navns kaninhule"? "Navn og kaninene"? "En gulrot i hverdagen" Jeg tror sånt egentlig er noe man må komme fram til selv, når jeg tenker meg om. Prøv deg frem, og se om du finner noe du trives med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå