Gå til innhold

Hvem klyper dere i rompa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

om du skulle kløpet noen ti rompestompen, hadde det vært en tiltrekkende dame med en tiltrekkende rompe, eller holder det at rompa er fin.

Hva er favorittrompa deres :flekke:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Josef
Skrevet

Klyper dem i hvilken setting? Jeg går ikke rundt og klyper ukjente damer i rumpa.

Gjest Gjest
Skrevet

Ditto. Slikt er potensielt helsefarlig.

Gjest Lacus
Skrevet

Umm... Jeg kan klype venninner og kompiser i rumpa bare for morroskyld men jeg klyper ikke random folk.

Skrevet

Jeg ville aldri kløpet noen i rumpa sånn uten videre... kjæresten derimot... Ellers er det mest kvinner eldre enn meg selv som har tatt for seg slik.

AnonymBruker
Skrevet

Det holder at rumpa er fin. Er ingen rompeklyper til vanlig, men har gjort det på fylla. Følte meg ganske teit med en gang etter det.

Har selv blit klypt i rompa av fremmede kvinner da, så jeg hadde ikke SÅ veldig dårlig samvittighet for det :ninja:

AnonymBruker
Skrevet

Det holder at rompa er fin.

Selv om det selvsagt ikke skader at resten av jenta/dama er fin å se på også.

AnonymBruker
Skrevet

Klyper dem i hvilken setting? Jeg går ikke rundt og klyper ukjente damer i rumpa.

La oss si du er i selskap elle på fest ... med litt alkohol innabords ... hehe ...

Hva skal få deg til å klype noen i rumpa? En pen dame med en bra rompoe, eller samme hvilken dame så lenge rompa er bra?

Om du hadde kløpet noen i rumpa, hadde det vært fordi du likte dama eller rumpa, eller begge deler?

Klyper du damer du ikke har interesse av i rompa, fordi un hadde e stor, fin rompe?

Gjest Katten.
Skrevet

Et lite dask her eller der - på kjente vel og merke. Ingen betydning utover ren moro.

AnonymBruker
Skrevet

Presterte å gi et dask til en dame som jobbet på utestedet jeg var på mens jeg var over middels beruset for en stund siden.

Hjelpe meg så sur hun ble!

Pleier vanligvis å forbeholde slikt til kjæresten, men på byn med litt promille sitter de litt mer løst (med damens velsignese). Men kravet er uansett at baken og personen ser bra ut.

AnonymBruker
Skrevet

De som har klypt meg i rompa(fremmende) har end opp med blått øye.

Skrevet

Jeg er litt klåfingret på fylla. :sjenert: Ingenting er som å tafse litt på en stram mannerompe. :rodmer:

Skrevet
Hva er favorittrompa deres :flekke:
Den som til enhver tid er tredd innpå ulike deler av meg. Skal jeg klype, bruker jeg dertil egnede klyper. Men de gir større effekt andre plasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...