Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen her som vil anbefale noe spesielt treningssenter i Tromsø?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel ann på hva du er ute etter. Om du er interessert i å gå på gruppetimer, om du bare trener selv på mølla, eller om du er ute etter å bygge muskler, og vil ha et senter med størst mulighet for å trene med frivekter. Det er vel bare å google de forskjellige, og se hva de har å tilby. Går selv på sats, men det er svindyrt, til at jeg aldri benytter meg av gruppetimemulighetene der, så tenker på å bytte.

Kommer vel også ann på om du er student (studentsenteret. det heter vel kraft, ellerno.)

AnonymBruker
Skrevet

Det som er viktig for meg som ikke har trent på flere år er å få god oppfølgning, så jeg ikke ødelegger for meg selv med gode intensjoner :jepp:

Har jo googlet da, men tenkte kanskje noen her inne har erfaringer å dele.

Skrevet

Friskhuset er grei pris på, men de har hatt massive innmeldingskampanjer som gjør at jeg aldri gidder dra dit lengre - det er smekkfullt! Skal bygge ut til høsten da, så mulig det blir bedre da :-) Er ellers fornøyd der, de har mange gruppetimer! (Y)

Skrevet

Jeg går også på Friskhuset. Sjekk nettsiden for oversikt over gruppetimer. Jeg syntes gruppetimene er bra, og de motiverer deg til å fortsette. Dessuten er det nesten alltid noen intruktører på treningssentere, så du kan spørre om hjelp hvis du trenger det.

De har rabatt til studenter. Hvis ikke så er kraft et veldig billig alternativ.

Det er som oftest ganske få på friskhuset fram til kl. 15 (altså, få snakker vi om under 10 personer). På kraft pleier det å fulle seg opp med folk kl. 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...