Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig fet og uren hud. Noen som har prøvd ut "Tea Tree" serien eller "Seaweed" serien fra The Body Shop? Hva er i så fall best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gått for noen Body Shop-produkter mot uren hud. Jeg prøvde en maske derfra og ble mye, mye verre.

MD Formulations og Exuviance er gode serier for uren hud - finnes til levelige priser på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Signerer Sushi! :jepp:

Skrevet

Jeg har prøvd seaweed-serien derifra og er veldig fornøyd :jepp:

Jeg har dag- og nattkrem i seaweed-serien, og toner og rens fra en annen serie. Seaweed-serien er jo for fet/kombinert hud, mens tea tree-serien er for fet og uren hud. Hva med å kjøpe dag- og nattkrem i en av seriene, og toner og rens fra den andre? :)

Jeg kan ikke så mye om det fungerer godt på uren hud da jeg bruker produktene pga at jeg har kombinert hud (fet hud i T-sonen) - men dette bedret seg veldig etter en stund med The Body Shop sine produkter.

Ser de to over meg ikke er fornøyd, men det er jo godt vi har ulike oppfatninger :) Man må nesten bare prøve seg fram..

Skrevet

Jeg har også prøvd seaweed-serien og var kjemoe fornøyd med den, bortsatt fra kremene. De gav meg aldri nok fuktighet i huden. Men det kan jo bare vøre min hud. hehe. Ellers er resten av produktene som sag veldig bra.

http://mademoiselledianne.com/vare-8-bestselgere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...