Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker mitt 80cm lange hår, og aldri i verden om jeg klipper meg opp til halvlangt :)

Skrevet

Jeg vil ikke ha halvlangt hår. Jeg vil ha det langt.

AnonymBruker
Skrevet

Halvlangt hår har alltid vært det mest flatterende på kvinner flest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kjempelangt hår er det aller fineste, og har klart å spare det langt på meg selv. Dessverre er ikke håret mitt laget for å være så langt som jeg har det nå, og splittede tupper, flatt og fett hår er ikke til å unngå. Jeg må nok dermed tilbake til den halvlange frisyren om ikke så lenge, desverre.

De på bildene kledde halvlangt hår veldig godt, men jeg er ikke så flink til å style det når det er den lengden som de/stylistene deres er.

Skrevet

Jeg vil ha langt hår jeg :) Har hår til under skuldrene, men ønsker enda lengre, og lengre enn langt! :) Har exstansions, men bruker det bare i spesielle sammenhenger. Har ofte forestilt meg hvordan det ville ha vært om jeg tok med en kar hjem fra byen om jeg hadde det på..

Ser for meg at jeg kanskje stripper, plagg for plagg.. Og etterhvert begynner jeg å ta av meg håret også! Haha!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det bør være lengre enn Jenny sitt, men de fleste kler ikke for langt hår heller. Forøvrig synes jeg Jenny Skavland bare får styggere og styggere nese

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha langt hår jeg :) Har hår til under skuldrene, men ønsker enda lengre, og lengre enn langt! :) Har exstansions, men bruker det bare i spesielle sammenhenger. Har ofte forestilt meg hvordan det ville ha vært om jeg tok med en kar hjem fra byen om jeg hadde det på..

Ser for meg at jeg kanskje stripper, plagg for plagg.. Og etterhvert begynner jeg å ta av meg håret også! Haha!

Og så løsneglene, og så sminken :P tror det var en tråd om akkurat dette for ikke så lenge siden :P en kar som var veldig skuffa

Gjest NozMonster
Skrevet

halvlangt er ikke jeg særlig glad i! prøver å spare til langt, men hver gang det begynner nesten å bli litt halvlangt, går jeg amok med saksen igjen! litt dålig tolmodighet! :fnise: ..kommer nok aldi til å få særlig lenger hår enn 10-15 cm neiii1

Skrevet
:sjokk: Nei, nei, nei!! Kan ikke se for meg at jeg hadde følt meg vel i det. Men samtidig så finnes det verre ting her i verden.
AnonymBruker
Skrevet

Brooklyn Decker så MYE voksnere ut med denne klippen. Jeg blir ofte tatt for å være en del yngre enn jeg egentlig er, så kanskje en skulderlang klipp (alá Jenny) vil gjøre meg litt eldre? :fnise: Men jeg har bred kjeve, vil jeg kle det da?

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 1
Skrevet

Og så løsneglene, og så sminken :P tror det var en tråd om akkurat dette for ikke så lenge siden :P en kar som var veldig skuffa

Haha, det forstår jeg godt. Prinsesse om dagen - troll om natten. (Sitat fra Shrek filmen) :)

Gjest kaunis
Skrevet

Eg skal ha det så langt som eg får det.

Skrevet

Jeg sparer alltid til langt, for så å klippe meg helt kort, for så å spare opp igjen, og sånn holder jeg på. Liker det minst når det er halvlangt jeg, trives godt som kort OG lang, men ikke midt i mellom! :)

• Liker 1
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg elsker mitt lange hår.

Skrevet (endret)

Jeg sparer alltid til langt, for så å klippe meg helt kort, for så å spare opp igjen, og sånn holder jeg på. Liker det minst når det er halvlangt jeg, trives godt som kort OG lang, men ikke midt i mellom! :)

Akkurat som meg det. Har bestandig spart til skuldrene ++, så har jeg klippet det i kortere frisyrer, for så å spare igjen :kjefte: Akkuat nå har jeg sasmme lengde som Jenny ser jeg, så da må jeg jo være trendy jeg og da! :ler: uansett, nå skal det spares til l a n g t.

Edit: jeg hater lengden på håret mitt nå.

Endret av Sunniva81
Gjest Cosette
Skrevet (endret)

Jeg har ikke hatt slikt hår siden jeg var liten barnehagejente. Men det kan være veldig fint :)

Selv foretrekker jeg å ha lengde på håret, rett og slett fordi det gir mange variasjonsmuligheter. Løst hår, oppsatt hår, flette, hestehale, ballerinadult.. Og så er det så enkelt å få håret bort fra ansiktet. Med kjevelangt hår er det alltid noen lokker som er for korte til å komme med i strikken.

Halvlangt hår er dog ofte en fin løsning til nordiske jenter. Vi har en hårtype som tilsier at håret lett ser pistrete og dødt ut når det blir for langt. En kortere frisyre er lettere å gjøre volumiøs og fresh.

Endret av Cosette
Skrevet

Selv foretrekker jeg å ha lengde på håret, rett og slett fordi det gir mange variasjonsmuligheter. Løst hår, oppsatt hår, flette, hestehale, ballerinadult.. Og så er det så enkelt å få håret bort fra ansiktet.

Får til alt det der med halvlangt hår.. :)

For langt hår kan virke tungt, og Jennys frisyre virker sporty, ung og fresh :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...