AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 De siste tre-fire månedene har jeg trent aktivt og lagt om kosthold. Jeg har gått ned mye, og har ikke noe ønske om å gå spesielt mye mer ned i vekt, kun stramme opp og bygge meg en sterk og stram og sunn kropp. Jeg jogger, går lange turer, rir og trener styrke - er i aktivitet hver dag, selv om noen dager blir "bare" lange, raske gåturer. Men, så er det jo sånn at puppene ofte er noe av det første som forsvinner når man går ned i vekt. Har dere noen tips, enten i form av kosthold eller treningsøvelser, som "hjelper" mot dette? Jeg vet forøvrig at man hverken kan punktslanke eller velge hvilke områder man blir slankere, men det kan jo hende det finnes noen triks der ute allikevel ... Hilsen hun som egentlig er veldig glad i puppene sine
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Man kan trene brystmusklene for å gi en illusjon, men that's it.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Illusjon er bra nok for meg det Tips til effektive øvelser?
cena Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 De siste tre-fire månedene har jeg trent aktivt og lagt om kosthold. Jeg har gått ned mye, og har ikke noe ønske om å gå spesielt mye mer ned i vekt, kun stramme opp og bygge meg en sterk og stram og sunn kropp. Jeg jogger, går lange turer, rir og trener styrke - er i aktivitet hver dag, selv om noen dager blir "bare" lange, raske gåturer. Men, så er det jo sånn at puppene ofte er noe av det første som forsvinner når man går ned i vekt. Har dere noen tips, enten i form av kosthold eller treningsøvelser, som "hjelper" mot dette? Jeg vet forøvrig at man hverken kan punktslanke eller velge hvilke områder man blir slankere, men det kan jo hende det finnes noen triks der ute allikevel ... Hilsen hun som egentlig er veldig glad i puppene sine Brystene blir mindre hvis du trener overkroppen så hvis du vil unngå å få mindre bryster så er vell det beste tipse og ikke trene overkroppen =) Lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Brystene blir mindre hvis du trener overkroppen så hvis du vil unngå å få mindre bryster så er vell det beste tipse og ikke trene overkroppen =) Lykke til Du kan ikke mye om trening du? Nei, brystet blir ikke "mindre" av at du trener mye overkropp, det er som sagt ikke mulig med punktslanking. Å trene brystet er derimot kjempebra for å beholde litt stjert i puppene, jeg har selv svære pupper og har gått litt opp og ned i vekt. Jeg ønsket naturligvis å beholde mest mulig etter å ha vært litt tung, og jeg smurte meg inn med hvetekimsolje i et år for å beholde elastiteten i huden der, samt at jeg trente bryst 2 ganger i uken. Brystpress, push ups er bra. Det strammer iallefall opp, og de som er flatbrystet pumper endel bryst for å bygge muskler der, bare se på guttene.. De som trener altfor mye bryst får jo nesten pupper
cena Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Du kan ikke mye om trening du? Nei, brystet blir ikke "mindre" av at du trener mye overkropp, det er som sagt ikke mulig med punktslanking. Å trene brystet er derimot kjempebra for å beholde litt stjert i puppene, jeg har selv svære pupper og har gått litt opp og ned i vekt. Jeg ønsket naturligvis å beholde mest mulig etter å ha vært litt tung, og jeg smurte meg inn med hvetekimsolje i et år for å beholde elastiteten i huden der, samt at jeg trente bryst 2 ganger i uken. Brystpress, push ups er bra. Det strammer iallefall opp, og de som er flatbrystet pumper endel bryst for å bygge muskler der, bare se på guttene.. De som trener altfor mye bryst får jo nesten pupper kan tydeligvis mer en deg? Du kan jo tenke deg hva som skjer med eks lårene dine hvis du trener de.. De blir mindre og fastere pga at musklene utvikles.. Hvis du trener bryst, vil de bli mer faste og mindre .. :gjeiper:
Meridian Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Jeg spiser mye fett og protein for å ha e så stram og fin kropp som jeg har. Fettet fungerer som kollagen i huden(fettlaget under huden holdes ved like og bevarer sin elastisitet eller noe), og holder den fin, glatt og stram. Den eldes mye senere, da Proteinene er for å ha en fin hud, fint hår, fine negler osv Gode protein og fettkilder er: alle typer nøtter, kjerner og frø, avokado, fet fisk. Oljer er også bra, men pass på hva som kan brukes til steking og hva som ikke kan brukes til steking, em kun kalde dressinger osv. Endret 17. mai 2011 av meridian
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Ha ha ha, fy faen du må være tilbakestående. Det finnes måter å trene utholdende på (få slankere muskler) og anabolt (oppbyggende), altså bygge muskler. Hvis man kjører tunge vekter med få reps BYGGER man muskler.
cena Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 Det er faktisk mange som har unngått og trent overkroppen for å få mindre bryst.. Og det ser ut til at det har funket for de
Lumsk Skrevet 17. mai 2011 #10 Skrevet 17. mai 2011 kan tydeligvis mer en deg? Du kan jo tenke deg hva som skjer med eks lårene dine hvis du trener de.. De blir mindre og fastere pga at musklene utvikles.. Hvis du trener bryst, vil de bli mer faste og mindre .. :gjeiper: Siden selve puppene ikke er muskler kan de ikke sammenlignes med lårene. Det som kan gjøre de mindre er en generell nedgang i fettprosent, men det er individuelt hvor fettet forsvinner først.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #11 Skrevet 17. mai 2011 Du er like god i norsk som du er på treningsfronten ser jeg. TS; bare søk på nettet (engelsk), å trene brystet er bra for å få fastere pupper, men kjør tunge vekter og ca 8-12 reps x 3 for å få effekt. Det skal være så tungt at du knapt klarer de to siste på hver runde. 1
cena Skrevet 17. mai 2011 #12 Skrevet 17. mai 2011 Du er like god i norsk som du er på treningsfronten ser jeg. TS; bare søk på nettet (engelsk), å trene brystet er bra for å få fastere pupper, men kjør tunge vekter og ca 8-12 reps x 3 for å få effekt. Det skal være så tungt at du knapt klarer de to siste på hver runde. usaklig.. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #13 Skrevet 17. mai 2011 usaklig.. Det kalles konstruktiv kritikk, du er bare hårsår.
cena Skrevet 17. mai 2011 #14 Skrevet 17. mai 2011 Det kalles konstruktiv kritikk, du er bare hårsår. To forskjellige sider av det
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #15 Skrevet 17. mai 2011 Jeg prøver bare å hjelpe ts, hele meningen med forum er jo å få hjelp, hvis du ikke kan tilstrekkelig om emnet er det bare å la være å svare. Vær nyttig om det du kan noe om istedet 1
cena Skrevet 17. mai 2011 #16 Skrevet 17. mai 2011 Jeg prøver bare å hjelpe ts, hele meningen med forum er jo å få hjelp, hvis du ikke kan tilstrekkelig om emnet er det bare å la være å svare. Vær nyttig om det du kan noe om istedet akkurat ..
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #17 Skrevet 17. mai 2011 Så i din teori skal da bodybuildere ikke trene mye.. Hei veeeent nå litt!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #19 Skrevet 17. mai 2011 kan tydeligvis mer en deg? Du kan jo tenke deg hva som skjer med eks lårene dine hvis du trener de.. De blir mindre og fastere pga at musklene utvikles.. Hvis du trener bryst, vil de bli mer faste og mindre .. :gjeiper: Det hadde vært logisk, hvis nå bare bryster besto av muskler... 1
Envy Skrevet 18. mai 2011 #20 Skrevet 18. mai 2011 Lol Cena, du kan sånn ca ingenting om trening eller? Man kan jo ikke UNNGÅ å trene overkroppen? Det blir jo helt rart! Muskelmassen skal være fordelt over hele kroppen når man bygger muskler. Hvor merkelig blir det ikke å bare bygge underkropp? Det er sant som folk sier, løft tung, få reps, da bygger du muskler. Bygg pectoralis major (brystmusklene) mest mulig for å skape en illusjon av pupper, de vil bli fastere, muligens litt mindre. Dette er uansett det lureste du kan gjøre for å beholde pupper når du skal ned i fettprosent. Skal du beholde puppene store og fulle av fett må du velge å ikke gå ned i fettprosent.. nei, den teorien din er ikke forsvarlig Cena. TS, start med push ups 10 rep x 3 set. Klarer du ikke på tærne tar du det på knærne til å begynne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå