AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Aldersforfallet skjer hos menn og kvinner...ingen slipper unna. Men hva skjer egentlig? Her er en liste over hva jeg hittil har fått vite om kan skje: - Skallethet/viker/mister håret - Vektøkning og lavere stoffskifte/forbrenning - Sløvhet og stagnering - Passivitet - Tørr skjede - Penis som ikke vil stå eller få utløsning (myk snabel) - Godslighet (Pølse-Hansen, Lise Fjellstad og Kåre Willoch: klar for gamlehjemmet der gamle blir som barn på bleiestadiet) - Raper, fiser og bryr seg mindre om hygienen - Mindre forfengelig - Ikke så pen lengre... - Slappe pupper og hengete kropper Finns det mer? 1
m74 Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Mer klokskap Større ro Mindre opptatthet av overflate og ytre Mer interessant som menneske Dette er også ting som kan skje. Ikke glem det da 1
Steinar40 Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Aldersforfallet skjer hos menn og kvinner...ingen slipper unna. Men hva skjer egentlig? Her er en liste over hva jeg hittil har fått vite om kan skje: - Skallethet/viker/mister håret - Vektøkning og lavere stoffskifte/forbrenning - Sløvhet og stagnering - Passivitet - Tørr skjede - Penis som ikke vil stå eller få utløsning (myk snabel) - Godslighet (Pølse-Hansen, Lise Fjellstad og Kåre Willoch: klar for gamlehjemmet der gamle blir som barn på bleiestadiet) - Raper, fiser og bryr seg mindre om hygienen - Mindre forfengelig - Ikke så pen lengre... - Slappe pupper og hengete kropper Finns det mer? Det håret som er igjen bruker ofte å bli grått. Rynker og dårligere hud er selvfølgelig vanlig. Lange mørke hårstrå i ansiktet på aldrende kvinner, ja. Og så har vi jo selvfølgelig tennene. Så det er mye å se frem imot Endret 17. mai 2011 av Steinar40
Gjest Applecore Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Mannfolk får ofte helt gigantiske neser og ører, med masse hår i... For damene ser puddelsveisen ut til å være uunngåelig. På både menn og damer siger alt nedover, unntatt buksene som kryper oppover.
Neket Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Tannkjøttet er det eneste på kroppen som ikke siger nedover, det kryper oppover!!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2011 #7 Skrevet 18. mai 2011 Aldersforfallet skjer hos menn og kvinner...ingen slipper unna. Men hva skjer egentlig? Her er en liste over hva jeg hittil har fått vite om kan skje: - Skallethet/viker/mister håret - Vektøkning og lavere stoffskifte/forbrenning - Sløvhet og stagnering - Passivitet - Tørr skjede - Penis som ikke vil stå eller få utløsning (myk snabel) - Godslighet (Pølse-Hansen, Lise Fjellstad og Kåre Willoch: klar for gamlehjemmet der gamle blir som barn på bleiestadiet) - Raper, fiser og bryr seg mindre om hygienen - Mindre forfengelig - Ikke så pen lengre... - Slappe pupper og hengete kropper Finns det mer? Jeg er 25, og har alltid vært ikke så pen, slappe pupper, hengete kropp. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå