Abdullah Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Noen som kan anbefale gode herreparfymer? Gjerne rene og sterke dufter. Har denne noe for seg? På forhånd takk!
FantasDick Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Det kommer an på mannen parfymen sitter på, men jeg elsker Boss Energise!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Det kommer an på mannen parfymen sitter på, men jeg elsker Boss Energise! den er god!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Åh hvilken er det som er i den grønne mannekroppflaska. Den alle brukte for en stund siden? Herregud jeg lå som en flue etter alle som brukte den
Aryia Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Åh hvilken er det som er i den grønne mannekroppflaska. Den alle brukte for en stund siden? Herregud jeg lå som en flue etter alle som brukte den Jean Paul Gaultier Le Male? Den er veldig god da Samboer bruker Versace Pour Homme, synes den er fantastisk. Men det kommer helt an på mannen som bruker parfymen, lukten vil jo variere noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå