Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha kjemi2 eksamen snart, om et par dager.

Tror dere jeg klarer å lese gjennom kap.2, 3, 4 og 5 ikveld?

Også tar jeg resten i hele morgen?

Jeg har hatt undervisning i dette, og kan det sånn nogen lunde, men har eksamen på torsdag, så må få rævva i gir ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytte*

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Et tips:

Les istedenfor å spørre her, hvor fort og nøye folk leser varierer jo! Har du eksamen om et par dager ville jeg bare satt i gang, du kommer så langt du kommer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er nok sant, men det er så godt å få bekreftelse fra noen. Har ingen å prate med dette om :sjenert: dvs, jeg orker ikke si til folk rundt meg hvor dårlig jeg ligger an, og da er det lettere å lufte det her inne.

Jeg har iallfall tatt frem kjemi 2-boka :lol:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jo, det er nok sant, men det er så godt å få bekreftelse fra noen. Har ingen å prate med dette om :sjenert: dvs, jeg orker ikke si til folk rundt meg hvor dårlig jeg ligger an, og da er det lettere å lufte det her inne.

Jeg har iallfall tatt frem kjemi 2-boka :lol:

Da er du på god vei. Ikke fokuser på det negative - les i et tempo der du får med deg det du leser, konsentrer deg og ta korte pauser. Så kommer du sikkert langt i kveld :jepp: Til neste gang kan du huske å begynne litt før... Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Har nå åpnet boka og skal begynne å lese. Leser frem mot midnatt, da køyer jeg så jeg kommer meg opp kl.6 imorgen. Da kan jeg lese helt fra 7 til midnatt.

Har ikke eksamen før kl.12.30 på torsdag, så da er det bare å håpe at jeg kommer opp i noe jeg kan. :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Du får si hvordan det gikk da ;)

Skrevet

Aiaiai, har akkurat hatt den der selv.. Du skal jaggu ha klisterhjerne for at det der skal fungere... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...