AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Jeg skal ha kjemi2 eksamen snart, om et par dager. Tror dere jeg klarer å lese gjennom kap.2, 3, 4 og 5 ikveld? Også tar jeg resten i hele morgen? Jeg har hatt undervisning i dette, og kan det sånn nogen lunde, men har eksamen på torsdag, så må få rævva i gir
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Et tips: Les istedenfor å spørre her, hvor fort og nøye folk leser varierer jo! Har du eksamen om et par dager ville jeg bare satt i gang, du kommer så langt du kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Jo, det er nok sant, men det er så godt å få bekreftelse fra noen. Har ingen å prate med dette om dvs, jeg orker ikke si til folk rundt meg hvor dårlig jeg ligger an, og da er det lettere å lufte det her inne. Jeg har iallfall tatt frem kjemi 2-boka
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Jo, det er nok sant, men det er så godt å få bekreftelse fra noen. Har ingen å prate med dette om dvs, jeg orker ikke si til folk rundt meg hvor dårlig jeg ligger an, og da er det lettere å lufte det her inne. Jeg har iallfall tatt frem kjemi 2-boka Da er du på god vei. Ikke fokuser på det negative - les i et tempo der du får med deg det du leser, konsentrer deg og ta korte pauser. Så kommer du sikkert langt i kveld Til neste gang kan du huske å begynne litt før... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Har nå åpnet boka og skal begynne å lese. Leser frem mot midnatt, da køyer jeg så jeg kommer meg opp kl.6 imorgen. Da kan jeg lese helt fra 7 til midnatt. Har ikke eksamen før kl.12.30 på torsdag, så da er det bare å håpe at jeg kommer opp i noe jeg kan.
Nienna83 Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Aiaiai, har akkurat hatt den der selv.. Du skal jaggu ha klisterhjerne for at det der skal fungere... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå