AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Hvem er egentlig billigst (og best) av Midwestskincare.com og Feelunique.com
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor kan ikke du gjøre den jobben selv med å sammenligne priser? 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Fordi jeg blir forvirret når det gjelder frakt og pund og dollar. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Du kan jo i det minste nevne hva det er du lurer på hvor er billigst da. Produktene har forskjellige priser, og det blir litt tungvint for andre å sitte og skrive ned hva alle produktene koster og hvor det er billigst. Men husk at du kan velge å få prisen oppgitt i dollar på feelunique, så blir det lettere å sammenligne.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Nei det er jo såklart ikke det jeg mener! Jeg tenkter på jevnt over. Om det er noen som har handlet begge plassene og kommet fram til at de følte de fikk mest utav den ene eller den andre. Jeg har lest i en annen tråd her at det visstnok er best å ha prisen i pund for da blir det billigere. Og det er nettopp sånne ting som forvirrer meg
Tonka Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Jeg har lest i en annen tråd her at det visstnok er best å ha prisen i pund for da blir det billigere. Og det er nettopp sånne ting som forvirrer meg ?? Har ingen erfaring med Midwest Skincare, men er veldig fornøyd med Feelunique. Lave priser og veldig kjapp frakt. Anbefales.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 ?? Har ingen erfaring med Midwest Skincare, men er veldig fornøyd med Feelunique. Lave priser og veldig kjapp frakt. Anbefales. Det står blant annet i det siste innlegget i denne tråden: Min lenke men det var ikke der jeg leste det første gangen
Jade Skrevet 18. mai 2011 #8 Skrevet 18. mai 2011 Tok en stikkprøve på skrubben og facial cleanseren, og da kom FeelUnique billigst ut begge gangene. Det er ikke så vanskelig å holde styr på kurser og frakt: Går du inn på produktet så står det hvor mye produktet koster, og hvor mye frakt det er (feelunique har frakten inkludert i prisen). Så bare plusser du de sammen. Sjekk bare at produktprisen er under 200,- så du slipper moms og tollgebyr. Her kan du regne om fra pund/dollar til norske kroner: http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=NO
Ragg Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Så det er KUN produktet som må være under 200 kr? Trodde det var produkt + frakt. Sjekk denne bloggen, hun har god oversikt på netthandel : hildeChristina.com
Ragg Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 MidwestSkincare virker billigst produktmessig, men aner ikke med frakt.
Jade Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Så det er KUN produktet som må være under 200 kr? Trodde det var produkt + frakt. Sjekk denne bloggen, hun har god oversikt på netthandel : hildeChristina.com Det er kun produktprisen, ja. Men HVIS produktprisen er 200 eller mer, så må du betale moms av frakten også.
Gjest Mauna Lee Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 Et tips, jeg ser du blir forvirret over dollar og pund. Jeg bruker Chrome nettleser, og jeg har lasta ned et tillegg som gjør at all utenlansk valuta også blir formidlet i norske kr. Er det et produkt som f.eks koster 20.99$ Så står det automatisk Kr 114.32 ($ 20.99) Veldig genialt =) Tillegget heter Chrome Currency Converter. 2
kmjm Skrevet 30. mai 2011 #14 Skrevet 30. mai 2011 Har erfaring med feelunique.com, og er veldig fornøyd. Det er gratis frakt, og hvis man handler for over 200 slik at man må betale moms - kan man sende kvitteringen i retur og man får tilbake pengene :-) Produktene er også veldig billige i forskjell fra andre nettbutikker, men litt usikker på den andre du nevnte da. Bra produkter til en billig penge :-)
Jade Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 Et tips, jeg ser du blir forvirret over dollar og pund. Jeg bruker Chrome nettleser, og jeg har lasta ned et tillegg som gjør at all utenlansk valuta også blir formidlet i norske kr. Er det et produkt som f.eks koster 20.99$ Så står det automatisk Kr 114.32 ($ 20.99) Veldig genialt =) Tillegget heter Chrome Currency Converter. Supert! Jeg bruker Firefox, så jeg kan ikke bruke den. Men jeg fant noe tilsvarende: Converter
Hotslash Skrevet 18. august 2011 #16 Skrevet 18. august 2011 Det er vel verdt å nevne at Midwest setter verdien ned, eller merker pakken som gave, slik at man slipper toll. Det er bare å spør. Stella (eller var det Stacey) hos Midwest sendte meg også en ny MD øyekrem gratis, når jeg ikke fikk noe ut av min... Så fikk jeg det til, så da fikk jeg 2 for prisen av 1! :gjeiper:
Gjest Aria. Skrevet 20. august 2011 #17 Skrevet 20. august 2011 Er mest fornøyd med midwest, fikk det mye raskere, og de la med prøve på en krem. Syntes feeluniqe virker dyrere.
Bentix Skrevet 22. august 2011 #18 Skrevet 22. august 2011 Jeg har akkurat shoppa litt fra feeluniq, så håper de er bra og at det kommer om ikke så lenge, sto 5-7 dager på mailen jeg fikk.. På sminke virket det veldig billige i værtfall.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #19 Skrevet 22. august 2011 Jeg har akkurat shoppa litt fra feeluniq, så håper de er bra og at det kommer om ikke så lenge, sto 5-7 dager på mailen jeg fikk.. På sminke virket det veldig billige i værtfall. Det vil nok ta litt lengre tid, spesielt i disse tilbudsdagene. Men jeg har aldri opplevd senere enn 14 dager fra pakken er sendt, eller tidligere enn 10.
pandabear Skrevet 22. august 2011 #20 Skrevet 22. august 2011 Jeg venter på noe som ble sendt fra fellunique for ca 3uker siden. Så tar nok litt mer enn en uke. Men så er det jo verdt det når det kommer frem da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå