Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ny toalettmappe fordi glidelåsen er ødelagt...... Den bør være ganske stor. Utseendet er kjempeviktig, samt at jeg ikke vil betale mye for det. Utover dette vil jeg ha en eller to sminkepunger, en litt mindre enn den andre kanskje, som jeg kan ha med i vesken.. Tips? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg trenger ny toalettmappe fordi glidelåsen er ødelagt...... Den bør være ganske stor. Utseendet er kjempeviktig, samt at jeg ikke vil betale mye for det. Utover dette vil jeg ha en eller to sminkepunger, en litt mindre enn den andre kanskje, som jeg kan ha med i vesken.. Tips? :)

Toalettmapper kan du kjøpe i parfymerier og veskebutikker.

Gjest grønnfi
Skrevet

Lucky Duck har slike toalettmapper med "kleshengerkrok" de er kjempegreie å ha med på tur. Tenker du kan få kjøpt slike på feks. Sparkjøp også. Sminkepunger er vel lettest å finne på Hennes og Cubus.

Skrevet

På ebay finner du mye billig iallefall:)

Skrevet

Jeg ville også prøvet ebay, masse fint og rimelig!

Skrevet

Finner mange heimesydde på www.epla.no

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg fikk et nytt liv etter at jeg kjøpte en mega-toalettmappe med krok på fra Lindex. Den er svart og kjedelig, men gud så praktisk for de av oss som reiser mye. Særlig når man står på et mini-bad på et hotell med null hylleplass å sette toalettmapper og alt innholdet på.

Jeg har også en mellomstor sminkepung som jeg elsker, dessverre husker jeg ikke hvor den er fra. Men cluet er iallefall at den har mange bur og lommer som er spesialsydd for mascaraer, kajaler, øyenskyggebokser etc. Kan bare brette den ut så ligger alt utstyret der på rekke og rad, i stedet for at man graver nedi en pung hvor øyenskyggen har knust og det har kommet mascara på kabukien og man finner bare den svarte kajalen og ikke den grønne. Vet jo ikke hvor du får kjøpt akkurat den jeg har, men århundrets tips er iallefall å se etter en sånn mappe med mange bur i, du kommer ikke til å angre. Profesjonelle sminkører har gjerne sånne, så kanskje det er å finne på typisk beaty supply-butikker på ebay.

Men søte sminkepunger til å ha i veska har jeg også lett etter i evigheter uten å finne, så henger meg på her for tips =)

Skrevet

Jeg synes også at de fra Lulu's er veldig fine :biggrin: Jeg var innom en veskebutikk som fører disse på mandag og tok en titt på de - de falt meget i smak ;) Utrolig romslige og praktiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...