AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Er det urealistisk å sette seg et mål om å gå ned 15 kg på 9 mnd?
Gjest Consensio Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Nei ikke urealistisk i det hele tatt, men det kommer litt an på opplegget rundt, hvordan du har tenkt å gå ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Trene mint 3 ganger i uka, helt 5 Spise sundt og kutte ned godtespising og brusdrikking til en gang i uka.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor ikke bare ha som mål å legge om livsstilen? Du kan fort bli skuffet dersom du ikke oppnår x-antall kg. den og den måneden. Se heller på enhver kilo i minus som et stort PLUSS!
Meridian Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Er det urealistisk å sette seg et mål om å gå ned 15 kg på 9 mnd? Jeg gikk ned 15 kg på 3 mnd, så du klarer det om du vil.
Gjest Consensio Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Ja, altså det høres overkommelig ut. Ikke spis så mye godteri den ene dagen i uka at du like gjerne kunne spist det hver dag da Ikke sett for høye mål. Dersom du ikke har trent så mye så ville jeg ikke gått for 5 dager i uka. Kroppen har godt av å slappe av litt innimellom også. Men om du er normalt aktiv, trener forskjellig - løping, svømming, styrke, aerobic - altså varierer, samtidig som du spiser normalt og sunt, så vil du nok helt sikkert klare det.
Meridian Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Jeg vil anbefale deg å ikke hardtrene, for det blir for hardt for kroppen, og du vil ødelegge deg selv helt. Jeg vil anbefale at du fokuserer mest på å spise sundt, og beveger litt på deg hver dag. Du trenger ikke hardtrene hver dag, men gå en tur innimellom slik at du får opp pulsen. Gå opp bratte bakker og gå i ulendt terreng i mark eller fjell - det er gøy! Du skal sannsynligvis kutte ut karbohydratene, men da er det viktig å spise mye protein og fett og drikke mye vann (og self spise frukt og grønt). Det var slik jeg gikk ned i vekt.
Mille_ Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Nei, det er fullt mulig. Men som nevnt over her- jeg ville ikke begynt med hardtrening. Du kan pådra deg skader, og bli fort lei. Det beste er å være bevisst på hva du spiser, og heller trappe treningen opp gradvis.
Gjest Tjoms Skrevet 17. mai 2011 #9 Skrevet 17. mai 2011 Jeg vil anbefale deg å ikke hardtrene, for det blir for hardt for kroppen, og du vil ødelegge deg selv helt. Jeg vil anbefale at du fokuserer mest på å spise sundt, og beveger litt på deg hver dag. Du trenger ikke hardtrene hver dag, men gå en tur innimellom slik at du får opp pulsen. Gå opp bratte bakker og gå i ulendt terreng i mark eller fjell - det er gøy! Du skal sannsynligvis kutte ut karbohydratene, men da er det viktig å spise mye protein og fett og drikke mye vann (og self spise frukt og grønt). Det var slik jeg gikk ned i vekt. Du mener kanskje kutt ned på karbohydrater og ikke kutte ut? Karbohydrater skal man ha i seg, men velg de gunstige karbohydratene, og i moderate doser. Man trenger ikke mer protein og fett ved å kutte ned på karbohydrater.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #10 Skrevet 19. mai 2011 Jeg gikk ned 15 kg på 3 mnd, så du klarer det om du vil. Oi! Hvordan har du klart det?
PepsiMax Skrevet 19. mai 2011 #11 Skrevet 19. mai 2011 Det spørs jo hva man veier og hva slags livsstil man har i utgangspunktet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå