Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor brisen bør jeg være for å få ONS på byen. Er det best å bare virke interressert, for å spørre om naschspil, eller er ONS vanskelig å planlegge, og kommer av sjekkeinstinkt?

Er det viktig med fresh look, med bra hårklipp og fudge, samt småkul skjorte, samt å være brukbart veltrent, eller vil det virke for overfladisk.

Er det viktig å legge ut om høyere utdannelse jeg har?

Kan innrømme at jeg oppfatter mange som bråkete og litt rølpete, og savner noen kule barer i Trondheimen....

Gjest Fikira
Skrevet

Er du kvinne, så er det bare å si "jeg vil ha sex", så finner du nok noen fort skal du se.

Er du mann.....så blir saken litt verre.

AnonymBruker
Skrevet

Er du hunnkjønn eller hannkjønn?

AnonymBruker
Skrevet

hankjønn

Jeg føler meg ikke bestandig helt våken før jeg vil gå ut, men vet jeg egentlig vil ut på byen, og være på sjekkern. Noe med hankjønn hormoner eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Menn i Norge bryr seg ikke om damers kvaliteter eller utdanning, Kjære deg. Det er turn-off. For ONS tar de alt, stygt, tykt, uintelligent, kort, labert og ille. Da er det ingen krav.

Husk også forumets egen Cuckold, som har lansert "Prinsessesyndromet": der kvinnfolk tror de angivelig er pene, mens de liksom ikke egentlig er det".

Så:

Du behøver ikke dusje, ikke være fin på håret (klipp det gjerne kort) og gå kledd helt vanlig. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da interresant å ha noe å prate om, og da kan det ha med yrke å gjøre. Jeg liker ikke rocke uteplasser, men funky stemning, elle trivelig pen stemning.

Dama på bli-mai fin bildet øverst er veldig pen :)

AnonymBruker
Skrevet

Cuckold virker smågal, skrev han ikke at han er i et hanrei forhold.

Og han er vel 'gammel'...

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Cuckold virker smågal, skrev han ikke at han er i et hanrei forhold.

Og han er vel 'gammel'...

Han er ca. 40, tror jeg. Er man gammel da? :fnise:

Skrevet

Han er ca. 40, tror jeg. Er man gammel da? :fnise:

Ja. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer det ikka an på utdannelse og karriere, mange som gjør seg ferdig med militæret, og studerer til master blir jo 30 før de har tid til å ordne seg jobb og ordentlig plass å bo, og da kan jobben være mer krevende enn butikkjobber og 'enklere' jobber antar jeg.

Jeg vet om folk som er nedlatende om de som studerer og jobber som praktikant og velger å være ett år i utlandet, fordi man da ikke virker bestemt på hva man vil.

Skrevet

Kommer det ikka an på utdannelse og karriere, mange som gjør seg ferdig med militæret, og studerer til master blir jo 30 før de har tid til å ordne seg jobb og ordentlig plass å bo, og da kan jobben være mer krevende enn butikkjobber og 'enklere' jobber antar jeg.

Jeg vet om folk som er nedlatende om de som studerer og jobber som praktikant og velger å være ett år i utlandet, fordi man da ikke virker bestemt på hva man vil.

Nå er jeg ikke helt med her. Man er så gammel som man er med eller uten utdanning.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke steder i trondheim er det du går ut på da?

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si han er "gammel"! I dag, i året 2011, og etter alle "Sex and the City"-episodene og filmene er vel "fastslå" at dagens 40-åringen er som "før-i-tidens"- 30-åringer. -

gjelder både kvinner og menn. :)

Pensjonsalderen er økt kraftig - vi skal jobbe lengre!

- Unge bor lengre hjemme hos foreldrene/forelderer

- Unge begynner å studere senere enn før, de bruker lengre tid og de starter å jobbe senere!

- Kvinner i byene får barn senere enn før (og definitivt senere enn bondekonene)

Cuckold høres uansett ikke kul ut..og fetisjen hans virker bare trist, suspekt og utrivelig. Veldig ukonstruktivt. Men funker det for han så fint.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det synes du vel, du er jo bare barnet, 20 år :fnise: . Men vi på 40+ er langt fra ferdige med livet, skjønner du :briller: .

Endret av Belladonna
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Vil ikke si han er "gammel"! I dag, i året 2011, og etter alle "Sex and the City"-episodene og filmene er vel "fastslå" at dagens 40-åringen er som "før-i-tidens"- 30-åringer. -

gjelder både kvinner og menn. :)

Så det er håp der ute altså. Jeg har fremdeles 30 år igjen der jeg kan være Carrie Bradshaw. :strix:

Det får meg til å føle meg litt bedre.

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Annonse
Skrevet

Tror at muligheten for en gutt for å få et ONS kommer mindre an på hans utseende, enn på hennes. Dvs jo lengre under ditt eget nivå på skalaen du sikter, jo lettere blir det.

Gjest Eurodice
Skrevet

Så det er håp der ute altså. Jeg har fremdeles 30 år igjen der jeg kan være Carrie Bradshaw. :strix:

Det får meg til å føle meg litt bedre.

Så bra. Du husker vel den tråden hvor jeg og flere skremte vannet av dere unge med å fortelle om forfall etterhvert som årene går? :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Det synes du vel, du er jo bare barnet, 20 år :fnise: . Men vi på 40+ er langt fra ferdige med livet, skjønner du :briller: .

Bare barnet? Ahhh Belladonna du vet hvordan du skal få meg til å føle meg ungdommelig. :klem:

:fnise:

Skrevet

Så bra. Du husker vel den tråden hvor jeg og flere skremte vannet av dere unge med å fortelle om forfall etterhvert som årene går? :skratte:

How can I forget? :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke steder i trondheim er det du går ut på da?

Vil egentlig ikke si det..., nesten hemmelig. Det har blitt mye rock i trondheim, uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...