Gå til innhold

Singel = ingen sexliv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel, og har vært det hele livet. Vet ikke hvorfor, men det er nå bare sånn. Jeg har vel rett og slett ikke møtt noen enda.

Jeg er 30 år, og jeg har hatt et par stk som jeg har rotet rundt med da jeg var i begynnelsen av 20-årene, men det ble aldri noe seriøst. Så da har jeg måttet klart meg selv. Ja, når man går konstant singel så har jeg sex med meg selv. Bruker bare fingrene når jeg kjenner at jeg trenger å bli tilfredsstilt.

De aller fleste som jeg kjenner er samboere for tiden, og et par av de som har passert 30 har fått sitt første barn.

Det jeg ble sjokkert over var en venninne som sa at hun syns det hørtes ekkelt ut at jenter onanerte. Men jeg kan ikke klandre henne, stakkar, hun fikk sin første kjæreste da hun var 18, og de har vært sammen i 12 år nå og bor sammen og hun har fått sitt første barn med han.

Jeg bare lurer på om de som er konstant i forhold ikke skjønner at vi som er konstant single kanskje har sex med oss selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg er ikke singel og jeg har sex med meg selv rett som det er jeg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg er ikke singel og jeg har sex med meg selv rett som det er jeg!

Ja, men dere i forhold har noen å ha sex med, og jeg som singel får ikke sex med mindre jeg finner noen som attrår meg.

Imellomtiden er jeg glad for at jeg kan ha sex med meg selv, hvis ikke hadde jeg hatt et kjedelig liv...

AnonymBruker
Skrevet

Singel = masse sex

Med deg selv, eller?

Skrevet

Med deg selv, eller?

Varierer vell fra person til person. (?) :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også singel og har masse sex.

Stort sett med meg selv, men også ONS en gang i blant.

Skrevet

Jeg onanerer i tillegg til sex i forhold, og har sex i tillegg til onanering når jeg er singel.

Om onanering er fy-fy, hva er sex da!?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...