Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JIHAAAAAA

Medkila slo Koldbotn!!

Det er det sykeste jeg har sett EVER...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å. Javel. Medkila? Er ikke det i Harstad?

Ja ja. Hørte rykter om at det skulle være en kamp i morra som mange var opptatt av. Hurra for internett. :sjarmor:

Starya -likegyldig til lærballens gang

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, Medkila er i Harstad :D

Jeg digger det såååå sinnsykt at de vant, er selv fra Medkila og var mildt sagt under taket i løpet av kampen!!!

Gjett om det blir liv ute på byen her i kveld?? ( æ gler mæ) :D

Skrevet

USANNSYNLIG bra av Medkila - og en utrolig start på fotballhelga for Nord-Norge!!!

Nå gleder vi oss til gutta i gult i dag!

Skrevet
Nå gleder vi oss til gutta i gult i dag!

:fy:

Alle vet jo at B/G bare kan hive inn håndkledet med en gang!

Det er nå RBK skal vi vise at de er dæm store mesteran fra Trondhjæm!

Bodø/Glimt: Eat your heart out......

Skrevet

Alle vet jo at B/G bare kan hive inn håndkledet med en gang!

Det er nå RBK skal vi vise at de er dæm store mesteran fra Trondhjæm!

Bodø/Glimt: Eat your heart out......

Nå er jeg trønder og bor i Bodø, så jeg har i grunnen et hjerte for begge klubbene. Men i dag holder jeg med de gule, nettopp fordi de er "underdog". Det skal mye til for at de klarer det - men Medkila klarte jo det "umulige" i går, så aldri si aldri...

Skrevet

En sørlending blander seg inn: Det var rett og slett SÅ bra for fotballen at Medkila vant. Hormonelle meg fikk helt tårer i øynene av jubelscenene i etterkant. (Følte meg litt dum, men so what, når the underdogs tar seieren - det varmet hjertet.)

Rosenborg er en annen sak....

En annen sak; hvorfor i alle dager ligger denne tråden på snikk-snakk?

Skrevet

hehe..duh..det lurer jeg også på, den er flyttet hit av mod. og jeg får ikke vite hvorfor.. :x

Men synes det var så ufattelig kult at et 1.div lag slo et toppserielag!

Skrevet
(Jeg så at du spurte, jeg tenkte bare jeg kunne støtte deg litt og spør jeg også!)
Skrevet

Denne tråden flyttet først ut herfra, men følte seg ikke vel der den havnet. Så den flyttet hjem igjen. Derfor "flyttet"-melding om samme tråden her på aktuelle saker. Den meldingen kan ikke slettes, så den får dere leve med :wink:

Skrevet

Jeg slenger meg med på en hipp-hurra for Medkila! :D

Selv om det begynner å nærme seg 10 år siden jeg "forlot" hjembyen min er det morsomt å se at de får det til

Skrevet
Denne tråden flyttet først ut herfra' date=' men følte seg ikke vel der den havnet. Så den flyttet hjem igjen. Derfor "flyttet"-melding om samme tråden her på aktuelle saker. [/quote']

Jøøs!

Flytte så mye!

Også jeg som trodde det var dyrt og leie flyttebyrå......

:roll::lol:

(unnskyld..... kunne ikke dy meg.)

Skrevet
Har det vært noe fotball på tv i helga....??? :o

Kimser ikke av fotball, asså!!!! :ler:

Skrevet

Det var utrolig morsomt at Medkila vant, jeg ble faktisk litt rørt av det. At et 1. divisjonslag vinner cup er jo bare helt utrolig :D

Syns det var trist at RBK vant hos herrene. Det hadde vært så gøy om Bodø/Glimt hadde klart det. De ble jo spådd nedrykk av "alle" før arets sesong, så kommer de til cupfinale og blir nr 2 i serien!! Heia Glimt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...