Gjest Madley Skrevet 8. november 2003 #1 Skrevet 8. november 2003 JIHAAAAAA Medkila slo Koldbotn!! Det er det sykeste jeg har sett EVER...............
Gjest Starya Skrevet 8. november 2003 #2 Skrevet 8. november 2003 Å. Javel. Medkila? Er ikke det i Harstad? Ja ja. Hørte rykter om at det skulle være en kamp i morra som mange var opptatt av. Hurra for internett. Starya -likegyldig til lærballens gang
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #3 Skrevet 8. november 2003 Jepp, Medkila er i Harstad :D Jeg digger det såååå sinnsykt at de vant, er selv fra Medkila og var mildt sagt under taket i løpet av kampen!!! Gjett om det blir liv ute på byen her i kveld?? ( æ gler mæ) :D
Ingeborg Skrevet 9. november 2003 #4 Skrevet 9. november 2003 USANNSYNLIG bra av Medkila - og en utrolig start på fotballhelga for Nord-Norge!!! Nå gleder vi oss til gutta i gult i dag!
MarianneE Skrevet 9. november 2003 #5 Skrevet 9. november 2003 Nå gleder vi oss til gutta i gult i dag! :fy: Alle vet jo at B/G bare kan hive inn håndkledet med en gang! Det er nå RBK skal vi vise at de er dæm store mesteran fra Trondhjæm! Bodø/Glimt: Eat your heart out......
Ingeborg Skrevet 9. november 2003 #6 Skrevet 9. november 2003 :fy: Alle vet jo at B/G bare kan hive inn håndkledet med en gang! Det er nå RBK skal vi vise at de er dæm store mesteran fra Trondhjæm! Bodø/Glimt: Eat your heart out...... Nå er jeg trønder og bor i Bodø, så jeg har i grunnen et hjerte for begge klubbene. Men i dag holder jeg med de gule, nettopp fordi de er "underdog". Det skal mye til for at de klarer det - men Medkila klarte jo det "umulige" i går, så aldri si aldri...
coda Skrevet 9. november 2003 #8 Skrevet 9. november 2003 En sørlending blander seg inn: Det var rett og slett SÅ bra for fotballen at Medkila vant. Hormonelle meg fikk helt tårer i øynene av jubelscenene i etterkant. (Følte meg litt dum, men so what, når the underdogs tar seieren - det varmet hjertet.) Rosenborg er en annen sak.... En annen sak; hvorfor i alle dager ligger denne tråden på snikk-snakk?
Gjest Madley Skrevet 9. november 2003 #9 Skrevet 9. november 2003 hehe..duh..det lurer jeg også på, den er flyttet hit av mod. og jeg får ikke vite hvorfor.. :x Men synes det var så ufattelig kult at et 1.div lag slo et toppserielag!
coda Skrevet 9. november 2003 #10 Skrevet 9. november 2003 (Jeg så at du spurte, jeg tenkte bare jeg kunne støtte deg litt og spør jeg også!)
Gjest Hege Skrevet 9. november 2003 #11 Skrevet 9. november 2003 Denne tråden flyttet først ut herfra, men følte seg ikke vel der den havnet. Så den flyttet hjem igjen. Derfor "flyttet"-melding om samme tråden her på aktuelle saker. Den meldingen kan ikke slettes, så den får dere leve med
Felicia Skrevet 9. november 2003 #12 Skrevet 9. november 2003 Jeg slenger meg med på en hipp-hurra for Medkila! :D Selv om det begynner å nærme seg 10 år siden jeg "forlot" hjembyen min er det morsomt å se at de får det til
MarianneE Skrevet 10. november 2003 #13 Skrevet 10. november 2003 Denne tråden flyttet først ut herfra' date=' men følte seg ikke vel der den havnet. Så den flyttet hjem igjen. Derfor "flyttet"-melding om samme tråden her på aktuelle saker. [/quote'] Jøøs! Flytte så mye! Også jeg som trodde det var dyrt og leie flyttebyrå...... (unnskyld..... kunne ikke dy meg.)
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #14 Skrevet 10. november 2003 Har det vært noe fotball på tv i helga....??? :o
MarianneE Skrevet 10. november 2003 #15 Skrevet 10. november 2003 Har det vært noe fotball på tv i helga....??? :o :fy: Kimser ikke av fotball, asså!!!!
Gjest Embla s Skrevet 10. november 2003 #16 Skrevet 10. november 2003 Det var utrolig morsomt at Medkila vant, jeg ble faktisk litt rørt av det. At et 1. divisjonslag vinner cup er jo bare helt utrolig :D Syns det var trist at RBK vant hos herrene. Det hadde vært så gøy om Bodø/Glimt hadde klart det. De ble jo spådd nedrykk av "alle" før arets sesong, så kommer de til cupfinale og blir nr 2 i serien!! Heia Glimt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå