Gå til innhold

Dusjer du sammen med partneren din?  

1. 1. Dusjer du sammen med partneren din?

• Alltid!
      8
    • En gang i blant
      62

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

du manglet alternativ for aldri?

Ja, jeg dusjer av og til sammen med min samboer. Ikke alltid (for, han dusjer ofte når jeg ikke er hjemme, og jeg dusjer ofte når han ikke er hjemme)

Skrevet

Jammen, jeg får det ikke til med et tredje alternativ.. :oops:

lmari

ikke noe teknisk vidunder, akkurat!!

Ps: Det har med hårfarge å gjøre!!! :wink:

Skrevet

Ja, det hender vi dusjer sammen! Men det er lenge siden sist... :roll:

K

Skrevet

Det hendte før, men nå er det jammen lenge siden.

Skrevet

Det hender, ja.

Men ikke så ofte, heller. Blir så trangt... Og jeg må ha goood plass når jeg skal vaske hår, barbere etc... Så det blir vel helst når sex-i-dusjen-lysten tar overhånd... :sjarmor:

Skrevet

Alltid. :) Med mindre en av oss kan sove litt lenger. Men vi spiser alltid frokost sammen. Det ble en vane da jeg bodde langt unna og først bare overnattet i helgene, og badet var så ukoslig at vi bare måtte gjøre det mer koselig for hverandre. ;) Og når badet ble fikset, så passet dusjen akkurat til to. Og sånn er det ennå. Hvis jeg skal barbere meg eller kjøre på med skrubbekrem, så får han gå ut først. Med kort hår, så trenger jeg ikke så mye plass til hårvask heller. Synes det er koselig, men ikke så sexy lenger. På den annen side, så synes jeg ikke at dusj-sex er så hot heller, så da er det jo greit. :)

Catzy

Skrevet

Av og til så.....

Men det er lenge siden sist... Både bader og dusjer sammen i ny og ne.. Så romantisk at... :hjerter:

Skrevet

Kjempekoselig å dusje med partneren....om man har en :blunke:

Lillian

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Det er av den enkle grunn av at jeg skal ha så varmt vann at jeg nesten skolder huden min mens han vil ha godt og kaldt vann. Vi blir aldri enige.

Men det hender en gang i blant at vi glemmer dette og skal ta oss et kveldsbad sammen - som alltid ender på samme måten; jeg fryser og han svetter.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Det hender av og til,men ikke så ofte lenger. Synes det blir så trangt jeg.. :D

Skrevet

Vi dusjer sammen av og til, enten fordi det er koselig eller fordi vi har dårlig tid :wink: Til vanlig dusjer vi vel helst alene, soulmannen syns det blir litt trangt og så fryser alltid en av oss..

Skrevet

Dujsa ofte sammen før, for det var bedre plass i den dusjen vi hadde da. Det hender vi låner boblebadet hos foreldrene hans, og da bader vi sammen. Gleder meg til vi får ferdig badet vi holder på å pusse opp, der blir der badekar så da kan vi i alle fall bade sammen her hjemme :)

Skrevet

Av og til, men ikke så ofte - dusjen vår er nemlig ganske trang!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Ja, jeg dusjer ofte sammen med min kjære! :D

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Vi dusjet sammen før.

Da hadde vi mindre bad, men større dusj.

Nå har vi større bad men et pittelite dusjkabinett.

Har dog prøvd å dusje sammen to ganger etter at vi flyttet hit. Det endte med "au!" og "#%#¤¤%", og "dunk" etc. Så vi orker ikke bruke tid på det lengre.

Men det er veldig koselig asså :D

Skrevet

Tidligere da vi hadde tilgang på større dusj, så gjorde vi det.

Endte bestandig med sex......

Those where the days...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...