Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Dette er min første pp med pergo, og er på dag 15 i dag. I går tok jeg en CB EL-test, og der lyste det jammen meg et mot meg, så da har tydeligvis pergoen hjulpet meg da jeg aldri har hatt EL før. Men når kan jeg forvente at EL faktsik kommer/er? Jeg driver og temper også, men jeg har ikke skjønt meg så veldig mye på hva jeg skal se på der, så føler ikke at det gjør meg noe smartere.
Athene Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 (endret) 12-36 timer etter første positive test. Temping vil det ta noen sykluser å komme inn i, ikke gi opp. Over tid vil du se trenden, og lære deg hvordan du temper for å få jevnt resultat. Husk at EL er dagen før temstigning. Oppsummert sier EL test at du sannsynligvis vil få eggløsning, mens temping bekrefter at EL har vært. Endret 18. mai 2011 av Atheene
Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2011 Da skal jeg fortsette med tempingen, og håpe at det ikke er lenge til jeg skjønner hva de ulike tingene betyr Positiv EL-test i dag også, så her skal alt gjøres for å ha en god sjanse
Oliv Skrevet 18. mai 2011 #4 Skrevet 18. mai 2011 12-36 timer etter første positive test. Temping vil det ta noen sykluser å komme inn i, ikke gi opp. Over tid vil du se trenden, og lære deg hvordan du temper for å få jevnt resultat. Husk at EL er dagen etter temstigning. Oppsummert sier EL test at du sannsynligvis vil få eggløsning, mens temping bekrefter at EL har vært. Er det ikke sånn at tempstigningen kommer etter EL? Eller har jeg misforstått?
Klematis Skrevet 18. mai 2011 #5 Skrevet 18. mai 2011 Er det ikke sånn at tempstigningen kommer etter EL? Eller har jeg misforstått? Du har rett, tempstigningen kommer dagen etter EL.
Athene Skrevet 18. mai 2011 #6 Skrevet 18. mai 2011 Er det ikke sånn at tempstigningen kommer etter EL? Eller har jeg misforstått? Skikkelig skrivefeil fra min side, sånn går det når du skal slappe av med litt KG etter en alt for lang og slitsom dag med feiring. Innlegget mitt er nå rettet opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå