AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1 Skrevet 17. mai 2011 Body Butter fra The Body Shop lukter himmelsk og gir huden min fukt, men samtidig blir huden min vanvittig fet av den.. Derfor må jeg slå opp med min kjære Body Butter og gå over til noe lettere. Er bodylotion'ene fra TBS bra? Har dere evt. andre anbefalinger? Det må gjøre huden myk, men ikke føles fet og trekke ganske fort inn. At det lukter godt er veldig viktig, gjerne fruktig/søtt, og for all del ikke tung parfymelukt eller såpeaktig.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #2 Skrevet 17. mai 2011 Biotherm. Den hvite flasken. Trekker raskt inn, gir masse fukt. Lukter rent og sitrusaktig. En super bodylotion!
FantasDick Skrevet 17. mai 2011 #3 Skrevet 17. mai 2011 Jeg bruker Milk body lotion på flaske fra TBS. Har kun testet coconut, som jeg bruker hver dag, men de andre lukter sikkert godt de også. Huden min trenger ikke så mye fukt, og synes denne passer akkurat. Trekker raskt inn og er enkel å fordele.
ondebanan Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Dette hjelper vel ikke så mye, men jeg synes Sephora sine fra eget merke er supergode.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #5 Skrevet 17. mai 2011 Victorias Secret coconut craze og slice of heaven, sååå gode!
trudelu Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Er kjempehappy med bodylotionene derfra også ja! Har en hjemme nå som er med kokos, og den kommer i spray Den er nok så lett du får den hvis du fortsatt skal ha fuktighet i, og så lukter den snadder!
Djungelvrål Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Har en ny en fra Dove, Indulgense et eller annet. Den lukter karamell, mmmmmm. Ikke fet men virker som om den gir mye næring for det.
NovaFlare Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Nivea lotion happy time med bamboo milk er helt til å dø for... NAM
Yasi Skrevet 18. mai 2011 #9 Skrevet 18. mai 2011 Korres sine body milk er uten tvil de beste jeg har vært borti!
Virvel Skrevet 18. mai 2011 #10 Skrevet 18. mai 2011 Biotherm. Den hvite flasken. Trekker raskt inn, gir masse fukt. Lukter rent og sitrusaktig. En super bodylotion! Enig! Jeg hamstrer denne hver gang jeg er på taxfree (der koster den store flasken rundt 160 kr), men det hender parfymerier har den på tilbud også. Jeg har også prøvd en del av bodylotionene fra TBS, men synes ikke de gir huden min noe særlig. Men de lukter godt, da! Da jeg brukte den med kokos var det stadig noen som kommenterte at jeg luktet kokos-is.
hurdugurdu Skrevet 18. mai 2011 #11 Skrevet 18. mai 2011 Jeg anbefaler denne fra Natuvive. Ganske lett konsistens, og lukter granateple, veldig god
Gjest Raptuza Skrevet 19. mai 2011 #12 Skrevet 19. mai 2011 Hvis du likar kokos/vanilje lukt så har eg prøvd 2 bodylotionar som luktar det, Lavera Vanila Coconut og Burt's Bees nourishing body lotion. Lukten var sterkast på førstnemde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå