Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger noe som gjør håret mitt silkemykt(!!!) og glansfullt! Det kan gjerne være en vanlig hårkur, men helst leave-in. Det er også viktig at den lukter veldig godt:)tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytte*

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med denne her!

Det er en leave-in kur, som gjør håret utrolig mykt og fint :D Jeg kjøper den på nikita for 240 kr ca!

Lukter og kjempegodt ;)

Endret av jahaja24
Skrevet

Pureology Nanoworks Luxury Hair Mask, dyr med verdt det!

Selges ikke i Norge, så må kjøpes på nett.

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har en leave-in conditoner som gjør det mishandlede stålullhåret mitt silkemykt og utrolig lett å gre, den heter Senscience Moisturising Mist.

Synes ofte det kan bli litt flatt da, har tynt hår og da er det ikke alltid en fordel å gjøre det babysoft og silkeglatt. Tror den er mest ideell for de som har tykt eller krøllete hår, eller de som bruker rettetang.

Om det gjør håret blankt er jeg ikke sikker på om jeg skal uttale meg om. Men om målet er å ha et hår som det er en drøm å dra fingrene gjennom og vanligvis har et hår som hårbørster og kjæresten din setter deg fast i, så er iallefall den sprayen å anbefale. Lukter rent og friskt, litt som nyvaskede bomullsklær eller noe.

Har også en fra Sexy Hair som heter Bigsexyhair Volumizing Detangler, den er god til å få ut floker men kan ikke si jeg merker så mye til "volumizingen" og den gjør det heller ikke like silkemykt som den andre. Lukter litt mer hårspray-aktig.

Av hårkurer i dusjen liker jeg Redken AllSoft =) Litt samme effekt der, mykt og glansfullt men kanskje litt tungt og vanskelig å style.

Skrevet

Finnes det noen som gir volum? Tenker hovedsaklig til hårene ved hodebunnen.

Gjest Anjelika
Skrevet

Finnes det noen som gir volum? Tenker hovedsaklig til hårene ved hodebunnen.

Balsamer, serumer og kurer for glans og mykhet er vel ikke akkurat kjent for å gi så veldig volum, selv om noen påstår at de gjør det.

Ville brukt noe for volum i hårrøttene, Osis Dust it eller Paul Mitchell volumizing spray, og fokusert kur/leave-in på lengdene/tuppene.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne her!

Det er en leave-in kur, som gjør håret utrolig mykt og fint :D Jeg kjøper den på nikita for 240 kr ca!

Lukter og kjempegodt ;)

Måtte le litt av vendingen "Meget kosmetisk og pleiende! på nettsiden! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...