Holly Hobbie Skrevet 8. november 2003 #1 Del Skrevet 8. november 2003 Ville bare si at jeg har byttet nick - jeg var Kittybride men nå heter jeg Popelka (etter "Tre nøtter til Askepott" - Popelka betyr askepott på tsjekkisk). Ble litt lei av mitt forrige nick...Ville bare si ifra for å unngå forvirring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. november 2003 #2 Del Skrevet 8. november 2003 Greit m en oppklaring! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 8. november 2003 #3 Del Skrevet 8. november 2003 Må bare kommentere en liten sak i anledning det nye nicket dit.. Hehe.. Der jeg kommer fra har vi en slags brødkaketing som heter poppelkaka..og hver gang jeg ser nicket ditt( som jo er kliss likt) så blir jeg sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 8. november 2003 #4 Del Skrevet 8. november 2003 oki takk for opplysningen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 8. november 2003 #5 Del Skrevet 8. november 2003 ... og Tex har fått nytt bilde :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #6 Del Skrevet 10. november 2003 Hvordan bytter man nick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #7 Del Skrevet 10. november 2003 Først må man ha ett...... Ellers er det bare å sende en pm til Hege. Så ordner hun det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 10. november 2003 #8 Del Skrevet 10. november 2003 Har ikke vært her på en liten stund (jada, det går faktisk ann å ha en KG-pause ).......men ser at Tex har fått nytt bilde - og det var jo kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #9 Del Skrevet 10. november 2003 Thank U! Tar ikke sjansen på at flere av min tilkommende manns elskerinner kjenner oss igjen her inne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. november 2003 #10 Del Skrevet 10. november 2003 Thank U! Tar ikke sjansen på at flere av min tilkommende manns elskerinner kjenner oss igjen her inne...... :o :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #11 Del Skrevet 10. november 2003 har du ikke sett det??? *løper og leter etter link* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #12 Del Skrevet 10. november 2003 Velkommen til KG`s Se og Hør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. november 2003 #13 Del Skrevet 10. november 2003 Det er bra du holder dem opptatt med noe Tex..tenk så kjedlig de ville hatt det om ikke du var her og gav dem noe å irritere seg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2003 #14 Del Skrevet 10. november 2003 Ja det kan du si....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå