AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Det virker på nåværende tidspunkt helt umulig å finne noen som passer for meg. Eller rettere sagt noen som gjengjelder det jeg føler - på godt og vondt. Har de siste par årene datet: 1 - Han hadde dame - ikke aktuelt for meg. 2 - Han likte meg, jeg likte ikke han. 3 - Begge var på hverandre hele tiden, men følelsene hans sluknet - jeg fikk kjærlighetssorg 4 - Vi vekslet på å like hverandre, men aldri samtidig. Har endt opp som sengevenner. 5 - Han likte meg, jeg likte ikke han. 6 - Han liker meg, jeg liker ikke han. 7 - Han interesserer meg, men jeg føler han ikke gir så mye respons når vi ikke er sammen. Har en følelse av at han dater flere samtidig. Kort oppsummert: 1 idiot 3 likte meg - jeg likte ikke de 2 Jeg likte - de likte ikke meg 1 Sengevenn Måtte bare få det ned på "papiret". Har idag innsett at han jeg nå dater godt mulig er kun interessert i sex. Han har ikke fått det enda, og det kommer han heller ikke til å få om han ikke beviser at han har andre hensikter. Noen andre som har dateerfaringer på godt og vondt de vil dele?
MadreAase Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Efter at en ble singel så har en ikek vert så attraktiv lenger. En har nok vert likt noe, men aldri nok. Og slik vil det nok være den korte stunden en har igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå