Gå til innhold

Hva bruker dere av stylingprodukter til daglig?

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Hva bruker dere daglig? Jeg bruker en eller annen Sp shampo og balsam (husker ikke hva de heter).

Tigi Beadhead maxxed out spray og creative genius.

Har halvlangt hår som stort sett lever sitt eget liv, så jeg sliter litt med å få det til å være sånn jeg vil. Noen tips? Jeg prøver å bruke rettetang på det (har litt fall) men det går bare en kort stund, så er det vippet i all slags retninger igjen... :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Shivani
Skrevet

Har langt hår, så det jeg trenger er:

Sjampoer for langt hår. Bruker nå Redken So Long + balsamen

Leave in serum (fra Tigi)

Når håret er tørt:

Spray-on Serum: For at håret skal bli mykt og blankt. Bruker nå et fra den gamle serien fra Nicky Clark som var nesten gratis :ler: . Syns faktisk det er mye bedre enn det jeg har fra Tigi

Noen ganger bruker jeg shinespray (fra Tigi, ikke så fornøyd) eller hårwax for å få en annen effekt.

Og så tilslutt hårspray (alt fra H&M, til Tigi og Redken, spørs hvilken virkning den skal ha).

Jeg er en skikkelig hårfrik, og duller masse med håret slik at det skal bli lengst og blankest mulig. Har prøvd masse Tigi i det siste, men er ikke så fornøyd.

Skrevet

Jeg bruker svært lite av stylingprodukter til daglig. Noen ganger bruker jeg en glansspray fra Wella SP- Flashlight tror jeg den heter, og andre ganger Clinique Healthy Shine Serum. Men vanligvis lar jeg håret være som det er.

Skrevet

Shampo fra butikken og innimellom spray-paste fra KMS (tror jeg det er, husker ikke helt).

Skrevet

Bruker fargeshampo og balsam fra Sebastian. Stylingprodukter varierer veldig. Paste fra KMS, Pearl Styler fra Wella og Hot Iron-tingen fra Sebastian.

Har halvlangt hår som stort sett lever sitt eget liv, så jeg sliter litt med å få det til å være sånn jeg vil. Noen tips? Jeg prøver å bruke rettetang på det (har litt fall) men det går bare en kort stund, så er det vippet i all slags retninger igjen...

Hot Iron (eller noe sånt) sprayen fra Sebastian er helt super. Den lukter godt, er varmebeskyttende og får håret til å holde seg rett lengre.

Gjest Zalomine
Skrevet

Vasker det med shampo og balsam fra butikken, merket varierer etter hvilken butikk jeg handler på, rimelig er de.

Av og til bruker jeg noe hårskum også av en eller annen sort fra nærmeste butikk) eller spray, men somregel bare vasker jeg det, og ferdig med det. Hårtørker, rettetang (jeg har masse fall, men trives med det), krølltang eller noe annet utsetter jeg aldri håret mitt fo (jo, hårtørker noen få ganger, kanskje i snitt en gang i året)

Mitt hår styles altså nesten ikke i det hele tatt.

Skrevet

Bruker Wella SP shampo og balsam (1.1 og 2.2). Som regel har jeg ikke noe annet i håret. Hender jeg bruker en sånn stylingkrem fra John Frieda hvis håret er veldig brusete. Jeg har skum fra Wellas High Hair-serie også, men det brukes veldig sjelden selv om jeg er fornøyd med det.

Skrevet

Shampoo og balsam fra butikken er alt mitt lange rette hår trenger.

Skrevet

Ingenting annet enn en gelè til å holde småhår nede med.

Til fest skum/spray.

Skrevet

voks når det det ser for ille ut...

Gidder ikke til hverdags...har kort hår som er klipt i frisyre og holdes på plass av masse kvervler og litt fall...

shampoo/balsam for sensetivt hår/hodebunn fra Trevor Sorbie.

Skrevet

Bruker shampo og balsam fra Sebastian- som oftest Colour Saver shampoen. Så bruker jeg som regel balsamspray i tillegg, da håret mitt er langt og tykt og floker seg lett.

Bruker glansspray og "gel" fra SP for å få håret blankt og for å få småhår til å legge seg.

Sjelden jeg gidder bruke noe annet, men om jeg skal pynte meg eller noe bruker jeg skum og spray. Skal jeg bruke glattetang, bruker jeg en spray som er laget for den og for at resultatet blir best. Krøller jeg det, bruker jeg en spes spray for at de skal sitte lengst mulig. Føneren blir mer og mer tatt i bruk, og da bruker jeg en type skum som bevarer håret og som gjør at den ikke sliter så mye på det.

En god kur bruker jeg en gang i uka.

Alle produktene er stort sett fra Sebastian.. :D

( deilig med sambo som eier frisørsalonger ja... :D )

Skrevet

Foruten shampo og balsam selvfølgelig, så bruker jeg voks, gjerne en litt myk en. Håret mitt er så brusete at jeg ville sett ut som en gredd sau om jeg ikke brukte noe. Noen ganger angrer jeg på at jeg har begynt med det, for man blir jo helt avhengig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...