Gå til innhold

For liten?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Jeg er en 19 år gammel gutt som debuterte for et par mnd siden.

Dama jeg gjorde det sammen med var mer rutinert enn meg kan du si..

Så sener "glapp" det ut av henne at hun var vant med større utstyr..

Så spørsmålet mitt er: er den for liten? ( 18,5 cm og 14,5 cm i omkrets)

Har blitt usikker. og jeg er ikke ute etter sympati svar!

mvh usikker gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hihi... Jeg fikk to år etter at vi hadde blitt sammen høre at hun trodde at jeg hadde liten tiss før hun så den.

Uansett, bruk det du har, du. Husk stort verktøy til grovarbeid, fint verktøy til finarbeid. Jeg aner ikke om det betydde noe, men det hørtes bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke størrelsen det kommer an på - det er om man kan å bruke den :wink:

Forøvrig høres det ut som du er helt normal i størrelsen.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...Hvis han er 19 år og fikk beskjed om at den ikke holdt mål, er det vel kanskje ikke så rart man lurer litt......Daaaaakar!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gutten jeg var sammen med var visst veldig godt utstyrt, men dette skjønte jo ikke jeg før det ble slutt uheldigvis :ler: Skjønte ikke hvorfor venninnene mine ikke syns det var vanskelig å suge en gutt. Jeg hadde store problemer med å gape nok. (Viste seg forøvrig at hans neste flamme ikke klarte det i hele tatt)

Men saken er det at jeg aldri syntes at det var noe godt å ligge med han. (Dere kan jo tenke dere hvor grusom første gangen var). Større er ikke synonymt med bedre. Det har jeg lært med åra hvertfall.

Kjærsten min som jeg elsker over alt på jord :hjerte: er en super herlig elsker fordi han er opptatt av at jeg skal ha det godt. Og vi eksperimenterer stadig med nye stillinger osv selv om vi ha vært kjærester i tre år. Vi slapper av og nyter hverandre. Det er det som teller og ikke cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tok d to år før hun fikk se den? Hva slags sekt tilhører du??? :ler:

Det tok ikke lange stunden før hun fikk se den, men hun holdt knyst om det i TO ÅR etter at hun hadde sett den før hun fortalte at hun hadde trodd at den var liten før hun så den.

Oi... Det ble innviklet. Altså....

Først trodde hun at den var liten. Så fikk hun se den, og så at den ikke var så liten. Så Gikk det to år, og SÅ sier hun plutselig at hun trodde den var liten før hun så den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og les nå for pokker det som står, og ikke alt annet det KAN bety)

Altså, Achmed, noen ganger kan det virkelig holde hardt........ :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mogens (unplugged)

Her ser jeg 2 alternativer.

Enten er dama veldig "godt" vandt, eller så setter mine tvil til din måling. Dvs. at mange måler feil, spesielt når det gjelder lengden. Kanskje den egentlig er kortere og at det er derfor hun har sett større osv........

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er ikke størrelsen det kommer ann på, det er meter pr sekund!!

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon::enig_animasjon: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...