Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #1 Del Skrevet 8. november 2003 Hei. Jeg er en 19 år gammel gutt som debuterte for et par mnd siden. Dama jeg gjorde det sammen med var mer rutinert enn meg kan du si.. Så sener "glapp" det ut av henne at hun var vant med større utstyr.. Så spørsmålet mitt er: er den for liten? ( 18,5 cm og 14,5 cm i omkrets) Har blitt usikker. og jeg er ikke ute etter sympati svar! mvh usikker gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. november 2003 #2 Del Skrevet 8. november 2003 Høres helt normalt ut i mine ører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 8. november 2003 #3 Del Skrevet 8. november 2003 Næsj, det er ikke for lite. Var perleporten muligens noe for vid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2003 #4 Del Skrevet 8. november 2003 Tror ikke hun bør ha så mye å klage på.... Mener å huske at gj.snittet ligger omtrent rundt 14-15cm i lengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 8. november 2003 #5 Del Skrevet 8. november 2003 Helt normalt det... sier som Retz, perleporten var nok for vid ja... har noe med det å gjøre også ser du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaster Skrevet 8. november 2003 #6 Del Skrevet 8. november 2003 Ingen ting å si på det du har der nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 8. november 2003 #7 Del Skrevet 8. november 2003 Hihi... Jeg fikk to år etter at vi hadde blitt sammen høre at hun trodde at jeg hadde liten tiss før hun så den. Uansett, bruk det du har, du. Husk stort verktøy til grovarbeid, fint verktøy til finarbeid. Jeg aner ikke om det betydde noe, men det hørtes bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. november 2003 #8 Del Skrevet 8. november 2003 Tok d to år før hun fikk se den? Hva slags sekt tilhører du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #9 Del Skrevet 8. november 2003 Det er ikke størrelsen det kommer an på - det er om man kan å bruke den Forøvrig høres det ut som du er helt normal i størrelsen. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. november 2003 #10 Del Skrevet 8. november 2003 For meg høres det ut som noen er ute etter bekreftelse...men det er jo normalt det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. november 2003 #11 Del Skrevet 8. november 2003 Vel...Hvis han er 19 år og fikk beskjed om at den ikke holdt mål, er det vel kanskje ikke så rart man lurer litt......Daaaaakar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blaster Skrevet 8. november 2003 #12 Del Skrevet 8. november 2003 Vær nå litt seriøse her da! Ikke rart et en ung gutt blir usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 8. november 2003 #13 Del Skrevet 8. november 2003 Hva er det som er tullsnakk her nå.......???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. november 2003 #14 Del Skrevet 8. november 2003 Høres helt normalt ut i mine ører. inni øret`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 8. november 2003 #15 Del Skrevet 8. november 2003 Første gutten jeg var sammen med var visst veldig godt utstyrt, men dette skjønte jo ikke jeg før det ble slutt uheldigvis Skjønte ikke hvorfor venninnene mine ikke syns det var vanskelig å suge en gutt. Jeg hadde store problemer med å gape nok. (Viste seg forøvrig at hans neste flamme ikke klarte det i hele tatt) Men saken er det at jeg aldri syntes at det var noe godt å ligge med han. (Dere kan jo tenke dere hvor grusom første gangen var). Større er ikke synonymt med bedre. Det har jeg lært med åra hvertfall. Kjærsten min som jeg elsker over alt på jord er en super herlig elsker fordi han er opptatt av at jeg skal ha det godt. Og vi eksperimenterer stadig med nye stillinger osv selv om vi ha vært kjærester i tre år. Vi slapper av og nyter hverandre. Det er det som teller og ikke cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 8. november 2003 #16 Del Skrevet 8. november 2003 Du skal være fornøyd med den! (hadde ihvertfall jeg vært... :kysse: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 9. november 2003 #17 Del Skrevet 9. november 2003 Tok d to år før hun fikk se den? Hva slags sekt tilhører du??? Det tok ikke lange stunden før hun fikk se den, men hun holdt knyst om det i TO ÅR etter at hun hadde sett den før hun fortalte at hun hadde trodd at den var liten før hun så den. Oi... Det ble innviklet. Altså.... Først trodde hun at den var liten. Så fikk hun se den, og så at den ikke var så liten. Så Gikk det to år, og SÅ sier hun plutselig at hun trodde den var liten før hun så den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. november 2003 #18 Del Skrevet 9. november 2003 Og les nå for pokker det som står, og ikke alt annet det KAN bety) Altså, Achmed, noen ganger kan det virkelig holde hardt........ :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens (unplugged) Skrevet 10. november 2003 #19 Del Skrevet 10. november 2003 Her ser jeg 2 alternativer. Enten er dama veldig "godt" vandt, eller så setter mine tvil til din måling. Dvs. at mange måler feil, spesielt når det gjelder lengden. Kanskje den egentlig er kortere og at det er derfor hun har sett større osv........ Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2003 #20 Del Skrevet 10. november 2003 Er ikke størrelsen det kommer ann på, det er meter pr sekund!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon::enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå