AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Altså har bestillt pc hos en norsk nettbutikk. Pc'n har de på lager, og jeg bestillte den i postoppkrav. Dette gjorde jeg på fredags formiddag, og den er enda ikke pakket for sending... Kan fortsatt kansellere ordren om jeg vil. Bare jeg som synes det begynner å bli litt lang leveringstid?
Gjest Fikira Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Vel, det har vært helg, sikkert stengt for sending da =p Idag er 16 Mai, noen som holder stengt den 16 og 17 Mai. Så nei, syns ikke det var rart jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Står forøvrig på ordrebekreftelsen at den skulle sendes 13.05 Jeg bestillte rundt 12 på formiddagen. Skjønner at det kan ta litt tid med helg og helligdager, men siden det er snakk om en ganske stor og kjent nettbutikk så kan jeg ikke helt innbille meg at de ikke sender noe idag...
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Tja, liker ikke å mase, eller å være en vanskelig kunde. Bare funderte på om hva andre forventer...
Micolina Skrevet 17. mai 2011 #6 Skrevet 17. mai 2011 Er nok som Fikira sier at de har vært treige med å sende pga helg, innestengt dag og 17mai. Ofte er det slik at de har en haug med pakker som skal sendes, så registrerer de det som sendt på nettsiden, men har ikke fått levert pakka til posten. Sist gang jeg bestilte en pakke fra en norsk nettbutikk tok det 12dager før jeg fikk pakken...
loffen Skrevet 17. mai 2011 #7 Skrevet 17. mai 2011 Hvis du kansellerer og bestiller fra et annet sted, tar det sikkert enda et par dager. :gjeiper: 1
Chelmon Skrevet 17. mai 2011 #8 Skrevet 17. mai 2011 Har bestilt pc fra komplett 2 ganger, en gang tok det 2 dager før den kom (bestile tirsdag kom torsdag). Den andre gangen tok det en hel uke (bestile fredag og kom fredagen etter). Så det kan vel variere en del, fått inntrykk av at om du bestiller noe på en fredag gjør de ikke mye med det før mandag men det kan så klart være helt feil tenking av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå