Gjest OlsenBanden Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Nok en gang får man servert en artikkel som skal lære menn hvordan man skal elske. 99 av 100 artikler handler om hva mannen gjør galt i senga, og hva han må lære seg for å kunne tilfredsstille en kvinne. Kvinnens nytelse er det som er fokuset, og det viktigste i et sexliv synes å være hvordan mannen skal kunne være en superelsker. Hans egen nytelse er åpenbart ikke spesielt interessant. http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article670158.ece I dagens samfunn har vi fått en "likestilling" som har tatt fullstendig av, og tippet totalt over. Hvis en mann er utro er det et unisont flertall som mener han er et egoistisk svin, sviker og ynkelig. Uansett situasjon. Om en kvinne er utro er man plutselig mye mer nyansert. Og hva er det som regel som dukker opp av forklaringer? Jo, nettopp. Mannen. Igjen. Som regel står det dårlig til på hjemmebane. Enten jobber mannen 80 timer i uka og det blir lite tid til sengehygge, og når man først tar seg tid til det, har ikke mannen lært seg triksene i den såkalte "læreboka" til Gro Isachsen og co, slik at sexen er elendig. Da skulle det vel bare mangle at kvinnen fant seg en elsker, en Don Juan, på si, gjerne noen år yngre enn ektemannen, som virkelig er i stand til å gi kvinnen det hun fortjener i senga! Jeg beggynner å bli mektig lei dette. Mannen fremstilles som en udugelig kar som ikke er i stand til å tilfredsstille en kvinne, og det forventes at han settes i lære.... Det er ingen som forventer at en kvinne skal lære seg noe, da hun i utgangspunktet er perfekt i senga. Tenk hvor heldig de må være som får ligge med Gro Isachsen.... Det må jo være en himmel på jord å få elske med henne som er en gudinne i senga. Slik jeg ser det er det minst like mye å lære for en kvinne. F.eks. at penis ikke er et stykke kylling og at mannen kanskje ikke synes det er så stor stas å sex med en potetsekk?
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mai 2011 #3 Skrevet 16. mai 2011 Nok en gang får man servert en artikkel som skal lære menn hvordan man skal elske. 99 av 100 artikler handler om hva mannen gjør galt i senga, og hva han må lære seg for å kunne tilfredsstille en kvinne. Kvinnens nytelse er det som er fokuset, og det viktigste i et sexliv synes å være hvordan mannen skal kunne være en superelsker. Hans egen nytelse er åpenbart ikke spesielt interessant. http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article670158.ece I dagens samfunn har vi fått en "likestilling" som har tatt fullstendig av, og tippet totalt over. Hvis en mann er utro er det et unisont flertall som mener han er et egoistisk svin, sviker og ynkelig. Uansett situasjon. Om en kvinne er utro er man plutselig mye mer nyansert. Og hva er det som regel som dukker opp av forklaringer? Jo, nettopp. Mannen. Igjen. Som regel står det dårlig til på hjemmebane. Enten jobber mannen 80 timer i uka og det blir lite tid til sengehygge, og når man først tar seg tid til det, har ikke mannen lært seg triksene i den såkalte "læreboka" til Gro Isachsen og co, slik at sexen er elendig. Da skulle det vel bare mangle at kvinnen fant seg en elsker, en Don Juan, på si, gjerne noen år yngre enn ektemannen, som virkelig er i stand til å gi kvinnen det hun fortjener i senga! Jeg beggynner å bli mektig lei dette. Mannen fremstilles som en udugelig kar som ikke er i stand til å tilfredsstille en kvinne, og det forventes at han settes i lære.... Det er ingen som forventer at en kvinne skal lære seg noe, da hun i utgangspunktet er perfekt i senga. Tenk hvor heldig de må være som får ligge med Gro Isachsen.... Det må jo være en himmel på jord å få elske med henne som er en gudinne i senga. Slik jeg ser det er det minst like mye å lære for en kvinne. F.eks. at penis ikke er et stykke kylling og at mannen kanskje ikke synes det er så stor stas å sex med en potetsekk? Jeg syns det fins like mange artikler om: -hva gutta liker -hvordan tilfredsstille mannen i senga.. osv Er feil å si at det kun fins sånne artikler du nevner.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #4 Skrevet 16. mai 2011 Tja, når det gjelder teknikker i senga så er det like mye mas på kvinner, bare å se på Cosmopolitan ol. Men detta med utroskap er jeg enig med deg i. Er hun utro så var det han som ikke var oppmerksom nok later det til. Hva er det egentlig med kvinner som gjør at de bør få all denne oppmerksomheten? Greit en skal ta vare på hverandre i forhold men det kan da vel ikke være slik at dama skal bæres på gullstol dag ut og dag inn?
Gjest Blubberella Skrevet 16. mai 2011 #5 Skrevet 16. mai 2011 Jeg skjønner frustrasjonen og er ikke ei sånn dame som bare ligger og venter på å få servert orgasmen på sølvfat. Men den artiklen du linker til er ganske rettet mot hva "dere" kan gjøre like smye som hva "du" som mann kan gjøre. Hvis du hadde sneket innom noen dameblader (Cosmo, Det Nye, Woman o.l.) er det tjukt av artikler om hvordan vi damer skal bli gode elskerinner ved å lære oss å stimulere menn (suging, runking osv.) og ved å være vill i senga og med på det meste. Vi er omgitt av et sabla orgasmejag, og her på KG ser man at til og med gutter/menn blir frustrerte og stressa om ikke dama får orgasme ved samleie. Jeg tror greia er å slutte å lese så mye på nett og i blader om sex og heller ha sex. De fleste damer er opptatt av å sørge for egne orgasmer og delta aktivt i senga for å glede partneren, på samme måte som at de fleste menn tar hensyn til damenes noe tregere tenningsmønster og hjelper til for å øke sjansen for at hun skal komme. De fleste går også an å snakke med dersom det er noe man ikke er fornøyd med. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå