Gå til innhold

Hvor skal vi reise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten skal reise i sommer, men vi krangler litt om hvor vi skal reise.

ifjor sommer var vi i tyrkia og det var altfor varmt! 40-50 grader! fordelen der var at det var veldig billig å reise dit, og billig hotell.

var på lazerote i vinter og der var det mellom 20-27 grader i skyggen. det var kjempe herlig.

Er det noen som kan anbefale et sted å reise ?

har ingen andre krav enn at det ikke må være glovarmt og helst ikke så dyrt heller :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo litt på hva dere vil ha da.. om det er strandferie, byferie, billigferie, opplevelsesferie, pakketur eller hva dere liker!

Jeg ville anbefalt Kroatia til dere feks..:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hetebølge er det nesten ingen garanti mot noe sted. Bedre å bare finne rett prisklasse og reiseavstand og hoppe i det.

Skrevet

Nord-Norge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten skal reise i sommer, men vi krangler litt om hvor vi skal reise.

ifjor sommer var vi i tyrkia og det var altfor varmt! 40-50 grader! fordelen der var at det var veldig billig å reise dit, og billig hotell.

var på lazerote i vinter og der var det mellom 20-27 grader i skyggen. det var kjempe herlig.

Er det noen som kan anbefale et sted å reise ?

har ingen andre krav enn at det ikke må være glovarmt og helst ikke så dyrt heller :gjeiper:

Har intet sted å anbefale, men lurer på noe av det samme. Vi ønsker oss en plass hvor det ikke er for turistifisert (?), men kan igjen gjerne ha det glovarmt :)

AnonymBruker
Skrevet

Har intet sted å anbefale, men lurer på noe av det samme. Vi ønsker oss en plass hvor det ikke er for turistifisert (?), men kan igjen gjerne ha det glovarmt :)

Syntes Malaysia var flottings men blir jo langt å dra da.

AnonymBruker
Skrevet

ts her, jeg fant en side som het solfaktor.no og startour.no der kan man søke på på billigse reise til hvor som helst i syden! mye lettere enn å måtte søke på ett og ett sted :gjeiper:

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelse og avsporing.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Anbefaler: Skyscanner.com

Antar at Seychellene blir for kostbart, så derfor anbefaler jeg to helt herlige øyer i nærheten: Réunion og Mauritius.

Skrevet

Er det sol og strand ferie dere vil på? Sikkert litt enklere å komme med forslag om vi vet hva dere ønsker :jepp:

• 3 uker senere...
Gjest charella
Skrevet

har dere funnet reisested? sett på reisefeber.no?

AnonymBruker
Skrevet

Jurmala utenfor Riga! Jeg har aldri vært der, men det ser koselig ut. Også er det billige spahoteller og fine sandstrender bare et lite stygge unns storbyen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...