Mezzo Skrevet 16. mai 2011 #1 Skrevet 16. mai 2011 Skal til London i juni, og lurte i den forbindelse på om CoachSurfing e å anbefale? Nokon her som har erfaring i dei baner?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #2 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har registrert meg der og kontaktet noen for overnatting, men det endte opp med ikke å bli noe av. Men generelt virker det som en fin og trygg ordning.
Mezzo Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2011 Ja, det virkar trygt - men vil veldig gjerne høre fra nokon som har erfaring... eller skal eg berre hoppe i det?
gard Skrevet 17. mai 2011 #4 Skrevet 17. mai 2011 Hei Jeg har latt noen bo hos meg - jeg tar helst imot enslige som er på tur og som trenger litt selskap. Men jeg har brukt det for å komme i kontakt med folk når jeg selv reiser - du trenger ikke å overnatte hos folk. Couchsurfing kan også brukes til å bare komme i kontakt med lokale for å få litt tips om plassen en besøker, ta en kaffe med noen etc. Så jeg synes det er en flott måte å komme i kontakt med andre når en er ute på tur :-)
Gjest Badabing Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Har gode erfaringer med Couchsurfing. Ta kontakt med de som er verifisert og har anbefalinger, så vil du møte på koselige folk. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå